مقاله طراحی مدل ارزیابی آمادگی یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی مدل ارزیابی آمادگی یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی مدل ارزیابی آمادگی یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل ارزیابی آمادگی یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی مدل ارزیابی آمادگی یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران :
تعداد صفحات :۱۷
در این نوشتار با ارزیابی مدلهای مختلف و با اتکا بر مطالعات تطبیقی و تحلیل اطلاعاتِ حاصل از مطالعات ملی و نیز نتایج نظرسنجی از خبرگان، چارچوب مفهومی جامعی متشکل از سه بُعد آمادگی شامل: «آمادگی سخت»، «آمادگی نرم»، «آمادگی نظارت، هماهنگی و پشتیبانی» برای ارزیابی آمادگی الکترونیکی در دانشگاههای کشور طراحی شده است. علاوه بر این با تبیین ارکان مختلف هریک از این ابعاد در مجموع چهارده شاخص اصلی شامل: سیاست آموزشی، مدیریت، استاندارد، محتوا، قوانین و مقررات، منابع مالی، منابع انسانی، فرهنگ، امنیت، تجهیزات سختافزاری، شبکهی ارتباطی، و بالاخره نظارت، هماهنگی، و پشتیبانی برای این ابعاد شناسایی شد. نکتهی مهم در طراحی این مدل، تأکید بر این نکته است که از دید صاحبنظران و خبرگان عرصهی آموزش عالی و یادگیری الکترونیکی، حرکت به سمت تحقق دانشگاه مجازی در ایران مستلزم توجه همهجانبه به تمامی وجوه منشور پیشگفته است. از این رو ضمن بیان روند استخراج این مدل بومی، وزن هریک از شاخصها و نشانگرهای مدل نیز تعیین شده است تا علاوه بر ارائهی چارچوبی مفهومی، معیاری کمی برای اندازهگیری وضعیت دانشگاههای موجود در عرصهی یادگیری الکترونیکی نیز تبیین شود. در پایان این نوشتار پیشنهادهایی برای کاربرد این مدل در دانشگاههای کشور ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.