مقاله بررسی اثر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر قابلیت سفارشیسازی انبوه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر قابلیت سفارشیسازی انبوه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر قابلیت سفارشیسازی انبوه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر قابلیت سفارشیسازی انبوه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر قابلیت سفارشیسازی انبوه :
تعداد صفحات :۱۸
سفارشیسازی انبوه یکی از موضوعات جدید مورد توجه علوم مدیریت و بازاریابی به شمار میآید، با توجه به اینکه ما در دوره انقلاب مشتری (بهبود مستمر تا سفارشیسازی انبوه) هستیم، در این دوره با توجه به افزایش توقع مشتریان، تولیدکنندگان ملزم شدهاند که محصولات خود را با هزینه کم، کیفیت بالا و تنوع زیاد تولید کنند، از طرفی در سالهای اخیر نظامهای ارتقای مدیریت کیفیت به سرعت متحول شدهاند و هماکنون ارتقای مستمر کیفیت با مدیریت کیفیت جامع، جایگاه مهمی یافتهاست. در این راستا مقاله حاضر به دنبال پاسخگویی به این سوال است که ابعاد مدیریت کیفیت جامع چه تاثیری بر توانایی سفارشیسازی انبوه دارند؟ در این مقاله ضمن تشریح مفاهیم سفارشیسازی انبوه و مدیریت کیفیت جامع، شش بعد مختلف مدیریت کیفیت جامع شناسایی و به کمک نرمافزار لیزرل رابطه ا ین ابعاد با سفارشیسازی انبوه مورد آزمون قرار گرفتهاست. در این راستا مدلی مفهومی ارائه و آزمون شدهاست، و در نهایت نتایج مورد تجزیهوتحلیل قرارگرفته و میزان تاثیر هریک از ابعاد مشخص شد. درواقع، نتایج بهدستآمده از تحقیق در قالب مدل مفهومیِ ارائه شده، رابطه میان ابعاد مدیریت کیفیت جامع و سفارشیسازی انبوه را تایید مینماید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.