مقاله رابطه بین شایستگی‌های کانونی و حرفه‌ای دانشجویان کشاورزی و ساختار اجتماعی آموزش با نقش میانجی انگیزه تحصیلی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابطه بین شایستگی‌های کانونی و حرفه‌ای دانشجویان کشاورزی و ساختار اجتماعی آموزش با نقش میانجی انگیزه تحصیلی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین شایستگی‌های کانونی و حرفه‌ای دانشجویان کشاورزی و ساختار اجتماعی آموزش با نقش میانجی انگیزه تحصیلی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین شایستگی‌های کانونی و حرفه‌ای دانشجویان کشاورزی و ساختار اجتماعی آموزش با نقش میانجی انگیزه تحصیلی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین شایستگی‌های کانونی و حرفه‌ای دانشجویان کشاورزی و ساختار اجتماعی آموزش با نقش میانجی انگیزه تحصیلی :

تعداد صفحات :۲۹

بسیاری از فارغ­التحصیلان دانشگاه­ها، در حوزه کاری خود پس از فراغت از تحصیل موفق عمل نمی­کنند؛ که یکی از دلایل آن نداشتن انگیزه تحصیلی و شایستگی­های لازم در طول دوران تحصیل می‌باشد. هدف اصلی این تحقیق بررسی رابطه بین شایستگی­های کانونی و حرفه­ای دانشجویان کشاورزی و ساختار اجتماعی آموزش با نقش میانجی انگیزه تحصیلی می­باشد. پژوهش حاضر پژوهشی کاربردی است با ماهیت یا رویکرد کمی که به شیوه توصیفی-همبستگی انجام‌شده است. جامعه آماری این پژوهش را دانشجویان کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا همدان در سه مقطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری تشکیل می‌دهند که شامل ۴۴۰ نفر می‌باشند که از این تعداد بر اساس روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه­ای با انتساب متناسب با استفاده از فرمول کوکران ۲۰۵ نفر به‌عنوان حجم نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد می‌باشد که روایی آن توسط متخصصان فنی مورد تائید قرار گرفت و پایایی آن نیز از طریق آزمون آلفای کرونباخ محاسبه گردید که مقدار آن برای بخش‌های مختلف پرسشنامه بالاتر از ۷۹/. =α به دست آمد. نتایج تحقیق نشان داد که بین شایستگی‌های کانونی، حرفه‌ای و ساختار اجتماعی آموزش رابطه مثبت و معناداری وجود دارد. همچنین نتایج حاصل از رگرسیون چندگانه بین تأثیر ساختار اجتماعی آموزش بر شایستگی‌های کانونی ۶۷/۰؛ و تأثیر ساختار اجتماعی آموزش بر شایستگی‌های حرفه‌ای ۵۹/. به دست آمد. همچنین نتایج حاصل از تحلیل مسیر با استفاده از نرم‌افزار LISREL8.8 و SmartPLS3 نیز نشان‌دهنده ارتباط مستقیم و معنادار شایستگی‌های کانونی با ساختار اجتماعی آموزش با ضریب مسیر ۶۹/۰؛ و مقدار ۷۵/۶=t و نیز ارتباط مستقیم شایستگی حرفه‌ای با ساختار اجتماعی آموزش با ضریب مسیر ۸۴/۰؛ و همچنین ارتباط غیرمستقیم بین شایستگی‌ها و انگیزه تحصیلی با ساختار اجتماعی آموزش بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.