مقاله بررسی عوامل مؤثر بر توسعه صادرات در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی استان قزوین-با رویکرد MADM


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی عوامل مؤثر بر توسعه صادرات در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی استان قزوین-با رویکرد MADM دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر توسعه صادرات در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی استان قزوین-با رویکرد MADM  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر توسعه صادرات در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی استان قزوین-با رویکرد MADM،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر توسعه صادرات در بنگاه‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی استان قزوین-با رویکرد MADM :

تعداد صفحات :۱۶

مشکلات ناشی از اقتصاد تک‌محصولی و تکیه ‌بر درآمدهای نفتی سبب ایجاد اقتصادی متأثر از عوامل خارجی بالأخص درآمد‌‌‌‌‌‌های ناپایدار نفتی شده است. با این ویژگی اقتصاد ایران، می‌توان به اهمیت و نقش صادرات غیرنفتی در کشور پی برد. امروزه صنایع کوچک و متوسط از جنبه‌های مختلف اجتماعی، تولید صنعتی و ارائه‌ی خدمات در اکثر کشورهای جهان‌‌‌‌‌‌‌، نقش‌آفرینی می‌کنند. این صنایع با صادرات قابل‌توجه خود نقش مؤثری در توسعه اقتصادی کشورها ایفا می‌کنند. به‌علاوه شدت یافتن رقابت جهانی‌‌‌‌‌‌‌، افزایش بی­اطمینانی و تقاضای فزاینده برای محصولات متنوع‌‌‌‌‌‌‌، باعث شده است که استقبال از این صنایع بیشتر شود. تحقیق حاضر نشان می‌دهد که حرکت به سمت صنایع کوچک و متوسط نه‌تنها امری بهینه و سودآور می‌باشد‌‌‌‌‌‌‌، بلکه در شرایط فعلیِ کشور، امری لازم و ضروری است. این تحقیق با هدف بررسی عوامل مؤثر بر توسعه­ی صادرات در بنگاه­های کوچک و متوسط صنایع غذایی استان قزوین انجام‌ گرفته است. این پژوهش با بهره‌گیری از مطالعات پیشین و پرسشنامه بین مدیران و کارشناسان صنعت غذایی‌‌‌‌‌‌‌، ضمن شناسایی عوامل مؤثر بر صادرات‌‌‌‌‌‌‌، به رتبه‌بندی آن‌ها با تکنیک دی متل و اسمارت پرداخته است. هدف این پژوهش شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه صادرات در بنگاه­های کوچک و متوسط صنایع غذایی و بررسی میزان تأثیرات این عوامل است. نتیجه این پژوهش‌ می‌تواند به مدیران در حوزه صادرات صنایع غذایی کمک کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.