مقاله بررسی نقش و میزان تأثیر فاکتورهای فردی کارکنان بر کیفیت تسهیم دانش (مطالعه موردی: اداره امور زندان¬ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان آذربایجان غربی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش و میزان تأثیر فاکتورهای فردی کارکنان بر کیفیت تسهیم دانش (مطالعه موردی: اداره امور زندان¬ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان آذربایجان غربی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش و میزان تأثیر فاکتورهای فردی کارکنان بر کیفیت تسهیم دانش (مطالعه موردی: اداره امور زندان¬ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان آذربایجان غربی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش و میزان تأثیر فاکتورهای فردی کارکنان بر کیفیت تسهیم دانش (مطالعه موردی: اداره امور زندان¬ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان آذربایجان غربی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش و میزان تأثیر فاکتورهای فردی کارکنان بر کیفیت تسهیم دانش (مطالعه موردی: اداره امور زندان¬ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان آذربایجان غربی) :
تعداد صفحات :۱۶
تسهیم دانش به عنوان یکی از فرآیندهای مدیریت دانش میباشد. تسهیم دانش فرآیند انتقال دانش از یک فرد به فرد دیگر بوده و امکان دارد در این فرآیند، افراد بتوانند دانش صریح یا ضمنی را با هم مبادله کنند و دانش جدیدی را خلق نمایند. اگر تسهیم دانش به خوبی انجام گیرد، منجر به توسعه و افزایش کیفیت ارایه خدمات در سازمانها، به خصوص در سازمانهای دولتی میشود و همچنین جهت رسیدن به مزیت رقابتی در سازمانهای بخش عمومی باید ارایه خدمات با کیفیت به عامه مردم، مد نظر باشد.
مطالعاتی که قبلاً انجام گرفتهاند فاکتورهای تأثیرگذار بسیاری را بر عمل تسهیم دانش بیان کردهاند. ولی این مطالعات اغلب بر جنبههای تکنولوژیکی و سازمانی تسهیم دانش تمرکز کردهاند. مطالعات بسیار کمی تأکید بر سایر فاکتورها مانند جنبههای فردی کردهاند که در این تحقیق به بررسی فاکتورهای فردی مؤثر بر کیفیت تسهیم دانش پرداخته شد.
در این تحقیق میزان تأثیر فاکتورهایی مانند آگاهی، انگیزش، شخصیت و اعتماد بر روی کیفیت تسهیم دانش مورد بررسی قرار گرفت و نتایج حاصل از تحقیق رابطه مستقیم و معنیداری بین کلیه فاکتورهای فردی و کیفیت تسهیم دانش را اثبات نمودند و ضریب همبستگی بین فاکتورهای آگاهی، انگیزش، شخصیت و اعتماد، با کیفیت تسهیم دانش نیز به ترتیب برابر با ۸۲۶/۰ ،۷۹۶/۰ ، ۷۲۲/۰ و ۲۴۵/۰ به دست آمد و بنابراین فرضیههای تحقیق مورد تأیید قرار گرفتند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.