مقاله رابطه دیدگاه ۳۶۰ درجه در هوش عاطفی و نوآوری مدیران بیمارستانهای منتخب شهر تهران: ۱۳۹۱
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه دیدگاه ۳۶۰ درجه در هوش عاطفی و نوآوری مدیران بیمارستانهای منتخب شهر تهران: ۱۳۹۱ دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه دیدگاه ۳۶۰ درجه در هوش عاطفی و نوآوری مدیران بیمارستانهای منتخب شهر تهران: ۱۳۹۱ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه دیدگاه ۳۶۰ درجه در هوش عاطفی و نوآوری مدیران بیمارستانهای منتخب شهر تهران: ۱۳۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه دیدگاه ۳۶۰ درجه در هوش عاطفی و نوآوری مدیران بیمارستانهای منتخب شهر تهران: ۱۳۹۱ :
تعداد صفحات :۱۳
مقدمه: دیدگاه ۳۶۰ درجه هوش عاطفی یک ابزار جامع برای گزارش دادن عمیق تواناییها و نیازهای تکاملی درباره صلاحیتهای ارتباطی بین فردی و اجتماعی مهم میباشد. هدف اصلی از نگارش این مقاله تعیین همبستگی بین دیدگاه ۳۶۰ درجه هوش عاطفی و نوآوری مدیران بیمارستانهای منتخب شهر تهران در سال ۱۳۹۱ بود.
روش پژوهش: پژوهش حاضر از لحاظ روششناسی یک مطالعه همبستگی میباشد. جامعه آماری شامل ۵۲ نفر از مدیران پرستاری، مدیران یا معاونان اجرایی و سوپروایزرهای تعدادی از بیمارستانهای آموزشی وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران شامل بیمارستانهای شهید هاشمینژاد، محب، مطهری، فیروزگر، رسول اکرم (ص)، دکتر شریعتی و حضرت علی اصغر بود. به دلیل کم بودن تعداد افراد جامعه پژوهش، نمونه گیری انجام نگرفت. ابزار جمعآوری اطلاعات در این مطالعه پرسشنامهای ۱۰۰ سوالی مشتمل بر ۷۴ سوال در زمینه هوش عاطفی و ۲۶ سوال نوآوری بود. اعتبار پرسشنامه توسط تعدادی از اساتید و صاحبنظران رشته مورد بررسی قرار گرفت و روایی آن نیز با استفاده از روش آزمون- بازآزمون و محاسبهی میزان ضریب آلفای کرونباخ ارزیابی شده است. جهت تحلیل دادههای جمعآوری شده، از روشهای آماری و نرمافزار SPSS استفاده شد. آزمونهایی که در این تحقیق مورد استفاده قرار گرفت عبارتند از آزمونهای ضریب همبستگی پیرسون و تی تک نمونهای.
یافتهها: میانگین نمره هوش عاطفی مدیران، ۲۶/۲۹۸ (از بیشینه ۳۷۰ نمرهی قابل کسب) میباشد. مردان بطور کلی نمره هوش عاطفی بالاتری نسبت به زنان کسب کردند. میان ابعاد هوش عاطفی یعنی بعد خود مدیریتی، بعد ارتباطات و بعد مدیریت روابط با نوآوری همبستگی مستقیمی با ۰۰۱/0P< مشاهده شد. یافته دیگر این پژوهش عبارت بود از اینکه بین هوش عاطفی و نوآوری هم، همبستگی مستقیم با ۰۰۱/0P< وجود دارد.
نتیجهگیری: با توجه به معنادار بودن رابطه بین متغیر نوآوری با هوش عاطفی و همچنین ابعاد ۳ گانه آن میتوان برای افزایش متغیر نوآوری تمرکز برنامهریزی استراتژیک را بر روی ابعاد خود مدیریتی، مدیریت روابط و ارتباطات در جهت افزایش متغیر هوش عاطفی قرار داد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.