مقاله شناسایی و اولویتبندی نارساییهای نظام آموزش کارکنان سازمان مالیاتی شهر تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و اولویتبندی نارساییهای نظام آموزش کارکنان سازمان مالیاتی شهر تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و اولویتبندی نارساییهای نظام آموزش کارکنان سازمان مالیاتی شهر تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و اولویتبندی نارساییهای نظام آموزش کارکنان سازمان مالیاتی شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و اولویتبندی نارساییهای نظام آموزش کارکنان سازمان مالیاتی شهر تهران :
تعداد صفحات :۲۴
منابع انسانی بدون داشتن دانش و مهارتهای لازم قادر به انجام وظایف و فعالیتهای سازمان نمیباشد. آماده شدن برای ایفای نقش یا شغل مستلزم صرف وقت زیاد و کسب آموزشهای تخصصی است که برگزاری دورههای آموزشی مرتبط توسط سازمان ها را به دنبال دارد. بنابراین، با توجه به اینکه سازمان ها هزینههای بسیاری را صرف آموزش منابع انسانی میکنند، ضروری است جهت افزایش کیفیت این دورهها، نارساییهای مربوط به آن شناسایی شود. این پژوهش با هدف شناسایی و اولویتبندی نارساییهای نظام آموزش کارکنان در سازمان مالیاتی شهر تهران در سال ۱۳۹۴ انجام شده است. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی است. در این پژوهش از دو پرسشنامه که پرسشنامه اول بر اساس طیف لیکرت جهت شناسایی نارساییها و پرسشنامه دوم بر اساس رویکرد تحلیل سلسله مراتبی جهت اولویتبندی آن ها استفاده شده است. به این منظور از نظرات ۱۲ نفر خبره در امر آموزش کارکنان استفاده شده است. نتایج حاصل نشان میدهد که بیشترین نارسایی مربوط به مرحله اجرای دورههای آموزشی است. در بین نارساییهای مربوط به مرحله نیازسنجی، عامل توجه ناکافی به نظرخواهی از کارکنان و مدیران سازمان درباره نیازهای آموزشی مربوط به شغل خود با وزن ۴۲۳/۰ بیشترین اهمیت را دارد. در بین نارساییهای مربوط به مرحله برنامهریزی، تعهد ناکافی در مورد آموزش نیروی انسانی در سازمان است که با وزن ۴۳۲/۰ از اولویت بالایی برخوردار است. در بین نارساییهای مرحله اجرا، تناسب ناکافی بین روشهای آموزشی با اهداف یادگیری با وزن ۲۴۲/۰ از اهمیت بالایی برخوردار است و بین نارساییهای مرحله ارزیابی نامشخص بودن نتایج و پیامدهای آموزش کارکنان به دلیل نبودن الگوی ارزیابی مناسب دوره های آموزشی با وزن ۴۶۵/۰ از اهمیت بالایی برخوردار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.