مقاله طراحی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا با رویکرد فازی (مطالعه موردی: شرکت لعاب یاس فارس)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا با رویکرد فازی (مطالعه موردی: شرکت لعاب یاس فارس) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا با رویکرد فازی (مطالعه موردی: شرکت لعاب یاس فارس) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا با رویکرد فازی (مطالعه موردی: شرکت لعاب یاس فارس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی سیستم هزینه یابی بر مبنای فعالیت زمانگرا با رویکرد فازی (مطالعه موردی: شرکت لعاب یاس فارس) :
تعداد صفحات :۲۸
این پژوهش به بررسی و تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از به کارگیری سه روش هزینه یابی سنتی، هزینه یابی برمبنای فعالیت زمانگرا و هزینه یابی برمبنای فعالیت زمانگرای فازی برای محاسبه بهای تمام شده محصولات در شرکت تولیدی لعاب یاس فارس میپردازد. سه فرضیه برای این تحقیق تبیین شدهاند، که هر یک به مقایسه دو به دو روشهای محاسبه بهای تمام شده محصولات پرداختهاند. به منظور بررسی فرضیه های پژوهش، از روشهای میدانی و کتابخانه ای برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز استفاده شده است. اطلاعات جمع آوری شده مربوط به سال ۱۳۹۱ بوده و در هر سه روش سیستم هزینه یابی پیاده سازی شد و با استفاده از آزمونهای آماری ناپارامتریک و پارامتریک مورد آزمون قرار گرفت. نتایج حاصل از پژوهش نشان داد که تفاوت معنی داری بین بهای تمام شده محصولات به روش هزینه یابی سنتی و روش هزینه یابی برمبنای فعالیت زمانگرا وجود دارد. همچنین بین بهای تمام شده محصولات به روش هزینه یابی برمبنای فعالیت زمانگرا و هزینه یابی برمبنای فعالیت زمانگرای فازی تفاوت معنیداری وجود دارد. اما نتایج حاکی از آن بود که تفاوت معنیداری بین بهای تمام شده محصولات به روش هزینه یابی سنتی و هزینه یابی برمبنای فعالیت زمانگرای فازی به دلیل دقیق بودن دادههای زمانی در صنعت لعاب وجود ندارد. به طور کلی میتوان نتیجه گرفت که سیستم هزینه یابی برمبنای فعالیت زمانگرا با استفاده از معادلات و محرکهای زمانی میتواند بهای تمام شده محصولات را به صورت دقیقتر و صحیحتری بدست آورد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.