مقاله تحلیل محتوای پژوهشهای مدیریت سود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل محتوای پژوهشهای مدیریت سود دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل محتوای پژوهشهای مدیریت سود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل محتوای پژوهشهای مدیریت سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل محتوای پژوهشهای مدیریت سود :
تعداد صفحات :۲۶
این پژوهش به تحلیل محتوای مقالات انتشار یافته مدیریت سود میپردازد. جامعه آماری پژوهش، مقالات انتشار یافته مدیریت سود، در ۵ ژورنال برتر حسابداری جهان، بین سالهای ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۶ میباشد، که ۱۹۶ مقاله را شامل میشود. پژوهش با استفاده از تکنیک تحلیل محتوا انجام پذیرفته است. نتایج پژوهش نشان میدهند که بیشترین تعداد مقالات مدیریت سود، با ۷.۶۵%، در سالهای ۲۰۰۶، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ انتشار یافتهاند. از این میان، ژورنالAccounting Review، بیشترین تعداد مقالات را با ۲۴/۳۷% و در سال ۲۰۰۲ با ۷۰/۱۳% به خود اختصاص داده است. رویکرد غالب با ۷/۵۹%، در مقالات، روش تعهدی در انجام مدیریت سود است. در میان مراکز علمی مشارکت کننده دانشگاه نیویورک با ۳۴/۳%، در میان ۱۶۲ مرکز علمی، بیشترین نقش را داشته و مدل جونز(۱۹۹۱)، با ۶۰/۲۴% به عنوان پرکاربردترین مدل استفاده شده و مدل اصلاح شده جونز با ۹۳/۲۱%در رتبه دوم قرار دارد. بیشترین روش پژوهش بکار گرفته شده، با ۱۸/۵۹%، روش همبستگی بوده و در ۲۹/۶۴% مقالات، مدیریت سود، متغیر وابسته است. در ۹۵% پژوهشهای انجام شده، متغیر مدیریت سود با متغیرهای مورد بررسی، دارای رابطه معنادار میباشند، که نشان از محتوای اطلاعاتی و اعتبار اندازهگیری آن حکایت دارد. یافتههای حاصل از پژوهش بیانگر مشارکت قابل توجه مراکز علمی در کشورهای آسیای شرقی(۵۷/۹%) و ایالات متحده و بکارگیری رویکرد مدیریت سود واقعی در پژوهشهای مورد بررسی، پس از تصویب قانون SOX، در واکنش به رویدادهای اقتصادی مانند بحرانهای مالی شرق آسیا و آمریکا و تصویب قانون SOX، میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.