مقاله ارزیابی تأثیر فرصت‌های رشد در رفتار نامتقارن هزینه‌ها: اطلاعات مربوط به تجربیات تاریخی در مقایسه با اطلاعات آینده‌نگر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزیابی تأثیر فرصت‌های رشد در رفتار نامتقارن هزینه‌ها: اطلاعات مربوط به تجربیات تاریخی در مقایسه با اطلاعات آینده‌نگر دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی تأثیر فرصت‌های رشد در رفتار نامتقارن هزینه‌ها: اطلاعات مربوط به تجربیات تاریخی در مقایسه با اطلاعات آینده‌نگر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی تأثیر فرصت‌های رشد در رفتار نامتقارن هزینه‌ها: اطلاعات مربوط به تجربیات تاریخی در مقایسه با اطلاعات آینده‌نگر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی تأثیر فرصت‌های رشد در رفتار نامتقارن هزینه‌ها: اطلاعات مربوط به تجربیات تاریخی در مقایسه با اطلاعات آینده‌نگر :

تعداد صفحات :۲۶

یکی از مسائل اصلی گزینش ساختار هزینه­ها در طیفی از چسبندگی و انعطاف­پذیری بالا، در نظر گرفتن تأثیر فرصت­های رشد و وجود نااطمینانی تقاضای پیش­روی شرکت است. هدف این مقاله ارزیابی تأثیر انتظارات رشد بر رفتار چسبندگی بهای تمام شده کالای فروش رفته، هزینه­های فروش، عمومی و اداری و هزینه­های عملیاتی شرکت­ها است. نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون به روش داده­های ترکیبی طی سال­های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۳ نشان می‌دهد متغیر کیوتوبین (اطلاعات آینده­نگر) باعث افزایش چسبندگی بهای تمام شده کالای فروش رفته شده، اما میانگین نرخ رشد فروش (اطلاعات گذشته­نگر) تأثیر معناداری بر میزان چسبندگی این نوع هزینه نداشته است. همچنین هر دو نسبت مذکور (کیو توبین و میانگین رشد فروش) باعث افزایش چسبندگی هزینه­های عملیاتی شده است. از سوی دیگر هر دو متغیر فرصت رشد (تاریخی و آینده­نگر) تأثیر معناداری بر هزینه­های فروش، عمومی و اداری نداشته است. با توجه به نتایج بدست آمده می­توان چنین نتیجه­گیری نمود که تأثیرپذیری چسبندگی ساختار بهای تمام شده کالای فروش رفته از فرصت­های رشد، بیشتر مربوط به تجربیات گذشته بوده در حالی که حساسیت چسبندگی کل هزینه­های عملیاتی به هر دو نسبت کیوتوبین و میانگین نرخ رشد فروش وابستگی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.