مقاله سنجش کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رسانی دانشگاه امام صادق(ع) با استفاده از مدل لیب‌کوال


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله سنجش کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رسانی دانشگاه امام صادق(ع) با استفاده از مدل لیب‌کوال دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنجش کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رسانی دانشگاه امام صادق(ع) با استفاده از مدل لیب‌کوال  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رسانی دانشگاه امام صادق(ع) با استفاده از مدل لیب‌کوال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنجش کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رسانی دانشگاه امام صادق(ع) با استفاده از مدل لیب‌کوال :

تعداد صفحات :۲۱

هدف:پژوهش حاضر با هدف آشنایی با کیفیت خدمات کتابخانه و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ امام صادق(ع) با استفاده از مدل لیب‌کوال تی­ام انجام گرفته است. روش: این تحقیق با استفاده از روش پیمایشی- توصیفی انجام‌شده و جامعه آماری آن شامل ۳۴۵۴ نفراز اعضای کتابخانهاست. حجم نمونه متشکل از ۳۴۶ نفر است که به روش تصادفی ساده انتخاب شده‌اند. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از نرم‌افزار آماری SPSS 18و جهت ترسیم نمودارها از نرم‌افزار‌های مایکروسافت ورد و اکسل ۲۰۱۰ استفاده شده است. یافته‌ها: بیشترین ضعف کتابخانه به ترتیب در مادّه‌های۲۲ (وجود مکانی مناسب برای مطالعه و یادگیری گروهی در کتابخانه)، ۲(توجّه ویژه به تک‌تک کاربران)، ۸ (اشتیاق و علاقه برای کمک به کاربران) و۱۰ (امکان دسترسی به منابع الکترونیکی از منزل یا محل کار) می‌باشد. بیشترین نقاط قوت کتابخانه به ترتیب در مادّه‌های۱۶ (اطّلاعات برای استفاده مستقل به سادگی در دسترس قرار می‌گیرد)، ۱۷(وجود مجموعه مجلات چاپی و الکترونیکی مورد نیاز کاربران)، ۱۹ (وجود فضایی آرام برای فعالیّت­های فردی) و ۱۲(وجود منابع چاپی مورد نیاز کاربران) بوده است. در باقی مادّه‌ها کتابخانه تقریباً در حد وسط بوده­اند. نتیجه‌گیری: کتابخانه و مرکز اطّلاع‌رسانی در برآوردن نیازهای کاربران در کل وضعیت متوسط را کسب نموده است. به عبارت دیگر خواسته‌های کاربران در سطح حداقل برآورده شده است ولی تا سطح مطلوب و حداکثر انتظارات تفاوت قابل توجّهی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.