مقاله میزان رضایت و دیدگاه کتابداران دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در رابطه با قابلیت‌های محیط رابط‌ کاربری دو نسخه‌ی تحت وب و تحت ویندوز نرم‌افزار پارس‌آذرخش


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله میزان رضایت و دیدگاه کتابداران دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در رابطه با قابلیت‌های محیط رابط‌ کاربری دو نسخه‌ی تحت وب و تحت ویندوز نرم‌افزار پارس‌آذرخش دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله میزان رضایت و دیدگاه کتابداران دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در رابطه با قابلیت‌های محیط رابط‌ کاربری دو نسخه‌ی تحت وب و تحت ویندوز نرم‌افزار پارس‌آذرخش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله میزان رضایت و دیدگاه کتابداران دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در رابطه با قابلیت‌های محیط رابط‌ کاربری دو نسخه‌ی تحت وب و تحت ویندوز نرم‌افزار پارس‌آذرخش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله میزان رضایت و دیدگاه کتابداران دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز در رابطه با قابلیت‌های محیط رابط‌ کاربری دو نسخه‌ی تحت وب و تحت ویندوز نرم‌افزار پارس‌آذرخش :

تعداد صفحات :۲۱

هدف: هدف پژوهش حاضر شناسایی میزان رضایت و دیدگاه کتابداران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در رابطه با قابلیت‌های محیط رابط­ کاربری دو نسخه­ی تحت وب و تحت ویندوز نرم­افزار پارس­آذرخش است.
روش­شناسی: این پژوهش، پژوهشی پیمایشی و از نوع کاربردی است. جامعه­ی آماری آن شامل کتابداران شاغل در کتابخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (۴۰ نفر) و ابزار گردآوری اطّلاعات، پرسشنامه­­ی محقق­ساخته بوده است. روایی این پرسشنامه توسط اعضای هیأت علمی گروه علم اطلاعات و دانش­شناسی دانشگاه شهید چمران اهواز مورد تأیید قرار گرفت و پایایی این پرسشنامه با استفاده از آلفای کرونباخ محاسبه شد . آلفای کرونباخ به­دست آمده ۲/۸۳ درصد بود که می­توان گفت از پایایی قابل قبولی برخوردار است. جهت تحلیل داده­ها از میانگین، انحراف معیار، آزمون تی و آزمون آنوا در نسخه­ی ۱۹ نرم­افزار اس­پی­اس­اس استفاده شد.
یافته­ها: در هر دو نسخه از نرم­افزار پارس­آذرخش کتابداران کمترین میزان رضایت را از راهنما و بیشترین میزان رضایت را از صفحه نمایش رابط کاربری داشتند. همچنین، میزان رضایت کتابداران دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از تعامل با نرم‌افزار پارس­آذرخش در هر دو نسخه­ی تخت وب و تحت ویندوز این نرم­افزار در حد متوسط قرار دارد که نشان­دهنده­ی کارایی متوسط این دو نسخه از دید کتابداران است. از سویی بین میزان رضایت کتابداران بر حسب رشته­ی تحصیلی و مدرک تحصیلی از تعامل با رابط کاربری نسخه­های تحت وب و تحت ویندوز نرم­افزار پارس­آذرخش تفاوت معناداری وجود ندارد.
نتیجه­گیری: رضایت کتابداران از دو نسخه­ی تحت وب و تحت ویندوز نرم­افزار پارس­آذرخش درحد متوسط است و لازم است که جهت ارتقای کارآیی و استفاده­ی بهتر از این نرم­افزار، اقدامات لازم صورت گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.