مقاله ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه-معناشناسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه-معناشناسی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه-معناشناسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه-معناشناسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ماه رمضان در تبلیغات تلویزیونی رویکرد نشانه-معناشناسی :

تعداد صفحات :۱۷

علم نشانه-معناشناسی میتواند تولید و تفسیر یک اثر را بررسی کند و تمام زوایای پیدا و پنهان آن را آشکار سازد. تبلیغات تلویزیونیبا مضامین مذهبی بسیارشبیه به هم و سطحی به نظر میرسند. این مقاله فرصتی فراهم میکند تا محتوای اصلی تبلیغ شناخته شود و باتکیه بر آن ساختار کلی پیام طراحی شود. سمپرینی چهار بخش ماموریت، برنامه ریزی، شادکامی و آگاهی برای زمان در نظرمیگیرد. زمان میتواند عظمت دورهای تاریخی را نشان دهد. خیالی باشد و روزهای خوشی را در آینده نوید دهد. مربوط به گذشتهباشد و خاطرههای دلنشین رازنده سازد و توانایی فرد در اداره و کنترل امور را گوشزد کند. میتوان این چهاربخش را بومیسازی کردو پیکره اصلی تبلیغات مذهبی در ایام ماه رمضان را شکل داد. این چهار بخش مقدمهای بیش نیستند ولی نقش مهمی در هدایت وسازماندهی تبلیغ بازی میکنند. تبلیغ به شکل توصیف، داستان یا جملات تبلیغاتی کوتاه به مخاطب عرضه میشود. ترفندهای متفاوتیوجود دارند تا بیننده را به سمت تبلیغ جلب کنند. فرستنده پیام به کمک تکنیکهای سینمایی، بازیگران، زمان یا مکان را به تصویرمیکشد و کلام خود را مزین به صنایع ادبی، استدلالها یا جملات موزون و آهنگین میسازد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.