مقاله استراتژی‌های مدیریت دانش در صنعت نشر


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله استراتژی‌های مدیریت دانش در صنعت نشر دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله استراتژی‌های مدیریت دانش در صنعت نشر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استراتژی‌های مدیریت دانش در صنعت نشر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله استراتژی‌های مدیریت دانش در صنعت نشر :

تعداد صفحات :۱۳

دانش به‌عنوان مهم‌ترین جنبه رقابتی، سازمان را قادر می‌سازد تا بهره‌ور باشد و از محصولات و خدمات رقابتی رها شود. یکی از پایه‌های افزایش بهره‌وری مدیریت دانش، چابک بودن مؤثر آن است. توسعه و گستردگی ادبیات در حوزه مدیریت دانش و چابکی سازمانی، اهمیت این دو مقوله را نشان می‌دهد. روش تحقیق این پژوهش کتابخانه‌ای و میدانی می‌باشد. در این مقاله سعی می‌شود شکلی از همگرایی این دو را از این نظر که ابعاد آن‌ها بسیار با یکدیگر ارتباط دارند، در صنعت نشر مورد آزمون قرار می‌دهیم و استدلال می‌کنیم که چابکی سازمانی زمانی حاصل می‌شود که مدیریت دانش، از همه نظر، در حالت تعادل باشد. تعداد ۱۲ مرکز چاپ و نشر در ایران به‌عنوان موردمطالعه انتخاب‌شده است و وضعیت چابکی و مدیریت دانش در آن مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.