مقاله بازارسازی در سیما، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینههای تولید
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازارسازی در سیما، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینههای تولید دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازارسازی در سیما، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینههای تولید کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازارسازی در سیما، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینههای تولید،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازارسازی در سیما، راهبرد ارتقاء کیفیت و کنترل هزینههای تولید :
تعداد صفحات :۱۸
سازمان صدا و سیما را میتوان یکی از بزرگترین سازمانهای رسانهای دانست که دارای تعداد زیادی شبکههای رادیویی و تلویزیونی داخلی و بینالمللی است که اکثریت قریب بهاتفاق مراحل گوناگون تولید تا پخش اعم از فعالیتهای سختافزاری یا نرمافزاری را رأساً عهدهدار است. این مقاله به دنبال پاسخگویی به این سؤال است که آیا بازار و کارکردهای آن برای سازمان صدا و سیما که نه در زمره سازمانهای رسانهای مشتری مدار در اصطلاح رایج آن است و نه هزینههای خود را مستقیماً از مخاطبان دریافت میکند هم مفید و کارآمد است؟ و آیا امکان تحقق آن وجود دارد؟ پاسخ به این پرسش که با مطالعات کتابخانهای و مطالعات و تجربیات محقق پیشنهادشده نشان میدهد که شرایط و فرصت جدید و استثنایی که با افزایش کمی شبکههای تلویزیونی سازمان صدا و سیما بوجودآمده است باعث شده تا بتواند از ظرفیت پیرامونی از جمله ظرفیت ماهوی بازار استفاده کند و با “بازارسازی” در میان مجموعه شبکههای تلویزیونی و استانی، از این شرایط به نحو مطلوب بهره ببرد. در این مقاله شیوه گسترش مبادله در بازارسازی، پنج مرحله مهم بازارسازی به همراه مطالبی پیرامون بازارسازی و زنجیره ارزش، جایگاه بازارسازی در الگوی پنج نیروی پورتر و کارکردهای بازارسازی در رسانه ملی ارائهشده و سپس به الزامات بازار سازی و پیشرانهای بازار سازی در سازمان صدا و سیما و تعیین وظایف مهم برای ایجاد بازارسازی پایدار اشارهشده و در پایان مراحل بازارسازی برای تولیدات نمایشی و نیز بازارسازی در بهرهبرداری از استودیوها و امکانات فنی سازمان بیانشده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.