مقاله رسانه و مخاطب در سپهر مدرنسیم و پست مدرنیسم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رسانه و مخاطب در سپهر مدرنسیم و پست مدرنیسم دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رسانه و مخاطب در سپهر مدرنسیم و پست مدرنیسم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رسانه و مخاطب در سپهر مدرنسیم و پست مدرنیسم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رسانه و مخاطب در سپهر مدرنسیم و پست مدرنیسم :

تعداد صفحات :۳۳

انسان‌ها در غالب جوامع انسانی، درگیر تولید و مبادل اطلاعات، معنابخشی و محتوای نمادینی هستند که منجر به تحولات ارتباطی بسیار عمیق و گسترده در تمامی جوامع بشری شده است. ارتباط و تحولات ارتباطی را می‌توان در قالب اندیشه‌های مدرنیسم و پست مدرنیسم صورت بندی کرد. دیدگاه مدرن به طور عمده نگاهی مثبت به تحولات ارتباطی دارد و آن را بر پای توسعه و تکامل می‌داند. در حالی که دیدگاه پست مدرن نظر مساعدی به این تحولات نشان نمی‌دهد و هیچ باوری به توسعه و تکامل ندارد. در این چهارچوب، دو دسته از متفکرن را می‌توان از هم تفکیک نمود؛ پژوهشگرانی که دوران تحولات ارتباطی کنونی را موجب پیدایش جامعه‌ای نوین و متمایز از جوامع پیشین می‌دانند و از آن به جامع پست مدرن یاد می‌کنند و کسانی که اهمیت تحولات ارتباطات و اطلاعات را در دوران کنونی تصدیق می‌کنند؛ ولی معتقدند که عصر حاضر تداوم عصر مدرن است و چیزی به نام پست مدرن به معنای گسست رادیکال از مدرنیسم، فاقد معناست.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.