مقاله نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران) :

تعداد صفحات :۲۹

با ورود به هزاره جدید میلادی، شرکت­ها با افزایش فشارهای رقابتی روبرو شده­اند، این رقابت باعث به وجود آمدن چالش­های متعددی برای شرکت­ها شده است. “توسعه محصول جدید” از مهم­ترین این چالش­ها است. موضوع “توسعه محصول جدید، موضوعی چند تخصصی است که در تحقیقات متعددی بحث شده است. اما این تحقیقات به بررسی عمیق همزمان تخصص­های مختلف و نقش آن­ها در توسعه محصول جدید نپرداخته­اند. با در نظر گرفتن این خلا، مقاله حاضر با هدف بررسی نقش بخش­های مختلف شرکت در فرایند توسعه محصول جدید و مدیریت این فرایند نوشته شده است.
در ضمن بررسی­های انجام شده از نقش حوزه­های مختلف در فرایند توسعه محصول جدید، مدلی نیز ارائه شده است که نقش وظایف مختلف سازمانی را در توسعه محصول جدید به صورت یکپارچه به هم پیوند می­زند. یکپارچگی مدل و لحاظ نمودن همه­ی حوزه­های سازمانی موضوعی است که در تحقیقات پیشین به آن پرداخته نشده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.