مقاله نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش حوزههای سازمانی در مدیریت تکوین محصول جدید (با رویکرد صنایع خودرو سازی ایران) :
تعداد صفحات :۲۹
با ورود به هزاره جدید میلادی، شرکتها با افزایش فشارهای رقابتی روبرو شدهاند، این رقابت باعث به وجود آمدن چالشهای متعددی برای شرکتها شده است. “توسعه محصول جدید” از مهمترین این چالشها است. موضوع “توسعه محصول جدید، موضوعی چند تخصصی است که در تحقیقات متعددی بحث شده است. اما این تحقیقات به بررسی عمیق همزمان تخصصهای مختلف و نقش آنها در توسعه محصول جدید نپرداختهاند. با در نظر گرفتن این خلا، مقاله حاضر با هدف بررسی نقش بخشهای مختلف شرکت در فرایند توسعه محصول جدید و مدیریت این فرایند نوشته شده است.
در ضمن بررسیهای انجام شده از نقش حوزههای مختلف در فرایند توسعه محصول جدید، مدلی نیز ارائه شده است که نقش وظایف مختلف سازمانی را در توسعه محصول جدید به صورت یکپارچه به هم پیوند میزند. یکپارچگی مدل و لحاظ نمودن همهی حوزههای سازمانی موضوعی است که در تحقیقات پیشین به آن پرداخته نشده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.