مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف کنندگان برای محصولات خاص
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف کنندگان برای محصولات خاص دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف کنندگان برای محصولات خاص کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف کنندگان برای محصولات خاص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف کنندگان برای محصولات خاص :
تعداد صفحات :۳۳
در این تحقیق عومل موثر بر تصمیم به خرید مصرفکنندگان خاص در سه گروه عدم استفاده، استفاده کننده اتفاقی و استفاده کننده دائمی و آگاهانه با استفاده از مدل لاجیت رتبهای مورد بررسی قرار گرفته است. میوه و سبزی که بصورت ارگانیک، سالم و طبیعی تولید شده و نیاز به بازار خاص یا نیچ دارند بعنوان محصولات خاص در این تحقیق ذکر شده است. شناسایی رفتار مصرفکنندگان تحت تاثیر عوامل اقتصادی و اجتماعی از اهداف تحقیق حاضر بوده و بدین منظور دادهها و اطلاعات مورد نیاز از طریق پیمایشهای میدانی، با طراحی و تکمیل پرسشنامه به روش نمونهگیری تصادفی ساده از ۳۰۳ پاسخگو از میان خریداران سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در بهمن سال ۱۳۹۰ جمعآوری شده است. نتایج حاصل از تخمین رگرسیون نشان میدهد عواملی چون، درآمد مصرفکنندگان، داشتن فرزند زیر ۵ سال، شاخصهای آگاهی از ویژگیهای محصول، برچسب اطلاعات محصول و نیز کیفیت اثر مثبت و معنیداری در احتمال پذیرش و تصمیم به خرید محصولات خاص داشتهاند و تحلیل نهایی براساس اثرات نهایی صورت پذیرفته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.