مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف ‌کنندگان برای محصولات خاص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف ‌کنندگان برای محصولات خاص دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف ‌کنندگان برای محصولات خاص  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف ‌کنندگان برای محصولات خاص،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر پذیرش مصرف ‌کنندگان برای محصولات خاص :

تعداد صفحات :۳۳

در این تحقیق عومل موثر بر تصمیم به خرید مصرف­کنندگان خاص در سه گروه عدم استفاده، استفاده کننده اتفاقی و استفاده کننده دائمی و آگاهانه با استفاده از مدل لاجیت رتبه­ای مورد بررسی قرار گرفته است. میوه و سبزی که بصورت ارگانیک، سالم و طبیعی تولید شده و نیاز به بازار خاص یا نیچ دارند بعنوان محصولات خاص در این تحقیق ذکر شده است. شناسایی رفتار مصرف­کنندگان تحت تاثیر عوامل اقتصادی و اجتماعی از اهداف تحقیق حاضر بوده و بدین منظور داده­ها و اطلاعات مورد نیاز از طریق پیمایش­های میدانی، با طراحی و تکمیل پرسشنامه به روش نمونه­گیری تصادفی ساده از ۳۰۳ پاسخ­گو از میان خریداران سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در بهمن سال ۱۳۹۰ جمع­آوری شده است. نتایج حاصل از تخمین رگرسیون نشان می­دهد عواملی چون، درآمد مصرف­کنندگان، داشتن فرزند زیر ۵ سال، شاخص­های آگاهی از ویژگی­های محصول، برچسب اطلاعات محصول و نیز کیفیت اثر مثبت و معنی­داری در احتمال پذیرش و تصمیم به خرید محصولات خاص داشته­اند و تحلیل نهایی براساس اثرات نهایی صورت پذیرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.