مقاله بررسی میزان سازگاری سیستم پشتیبان بازاریابی و روش های حل مسئله در سیستم های مورد استفاده قطعه سازان خودرو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی میزان سازگاری سیستم پشتیبان بازاریابی و روش های حل مسئله در سیستم های مورد استفاده قطعه سازان خودرو دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان سازگاری سیستم پشتیبان بازاریابی و روش های حل مسئله در سیستم های مورد استفاده قطعه سازان خودرو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان سازگاری سیستم پشتیبان بازاریابی و روش های حل مسئله در سیستم های مورد استفاده قطعه سازان خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان سازگاری سیستم پشتیبان بازاریابی و روش های حل مسئله در سیستم های مورد استفاده قطعه سازان خودرو :

تعداد صفحات :۴۵

فرآیند جهانی شدن و سرعت پیشرفت­های تکنولوژیک باعث دگرگونی سریع بازارها شده است. موفقیت در بازارهای پر چالش آینده مستلزم آمادگی لازم برای واکنش آگاهانه و سریع است. با این همه، همچنان اکثر شرکت­ها ترجیح می­دهند سرمایه­های خود را به بخش­هایی غیر از بازاریابی اختصاص دهند. میزان به کارگیری سیستم­های اطلاعاتی در این حیطه بسیار محدودتر از دیگر زمینه­ها بوده و در مواردی نیز که این سیستم­ها توسعه پیدا کرده­اند متاسفانه کارایی و اثربخشی لازم را نداشته­اند. از آن­جا که در مطالعات گذشته نیز همیشه تاکید بر طراحی و توسعه این سیستم­ها بوده و کمتر به کارایی و تاثیرات این سیستم­ها توجه شده، لذادر این تحقیق به بررسی میزان سازگاری میان روش­های حل مسئله و سیستم پشتیبان بازاریابی پرداختیم. موضوعی که بنا بر تحقیقات صورت گرفته سهم زیادی در افزایش اثربخشی این سیستم­ها داشته است. در این تحقیق تعدادی از سیسستم­های مورد استفاده قطعه سازان خودرو در حیطه بازاریابی، از طریق پرسشنامه مورد بررسی قرار گرفتند که با توجه به نتایج به دست آمده، روشی که بیشترین کاربرد را در حل مسائل بازاریابی داشت و بیشترین پشتیبانی نیز از آن صورت می­گرفت، روش استدلالی بود. همچنین میزان متوسط سازگاری میان مشخصه­های سیستم پشتیبان و روش­های حل مسئله، ۳۸% برآورد شد. به این ترتیب سیستم­هایی که قطعه سازان در حیطه بازاریابی مورد استفاده قرار می­دهند به میزان بالایی با شرایط حل مسئله در این شرکت­ها ناسازگاری دارند، که این عدم سازگاری مطمئنا در دراز مدت منجر به کاهش اثرات این سیستم­ها خواهد شد. لذا توجه به تناسب سیستم پشتیبان با شرایط حل مسئله امری ضروری به نظر می­رسد که باید در طراحی سیستم­های تحت بررسی لحاظ شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.