مقاله بررسی فشارهای ناشی از برخورد جتهای ریزشی به بستر حوضچه استغراق
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی فشارهای ناشی از برخورد جتهای ریزشی به بستر حوضچه استغراق دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی فشارهای ناشی از برخورد جتهای ریزشی به بستر حوضچه استغراق کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی فشارهای ناشی از برخورد جتهای ریزشی به بستر حوضچه استغراق،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی فشارهای ناشی از برخورد جتهای ریزشی به بستر حوضچه استغراق :
تعداد صفحات :۲۱
حوضچههای استغراق بهمنظور استهلاک انرژی اضافی در پاییندست سرریزهای ریزشی سدها ساخته میشود. سرعت جریان در اثر برخورد جت آب به بستر حوضچه به فشار دینامیکی تبدیل میشود. هدف تحقیق حاضر، بررسی فشار ناشی از برخورد یک جت قائم به بستر حوضچه استغراق میباشد. از اینرو، آزمایشها برای چهار دبی مختلف (متناسب با قطر نازل بین ۶ تا ۵/۲۷ لیتر بر ثانیه متغیر بوده) در سه قطر نازل متفاوت ۳/۴، ۲/۵ و ۲/۸ سانتیمتر برای چهار ارتفاع ریزش ۳۷، ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ سانتیمتر انجام شده است. همچنین آزمایشها برای سطوح صاف و زبر در شرایط هیدرولیکی یکسان انجام و نتایج آنهابا یکدیگر مقایسه شده است. مقادیر فشار دینامیکی توسط یک ترانسدیوسر فشار اندازهگیری شده است. نتایج آزمایشها نشان میدهد که افزایش قطر نازل جت موجب کاهش ضریب فشار دینامیکی میشود. همچنین نتایج نشاندهنده یک افزایش در مقدار فشار دینامیکی به دلیل وجود زبری در صفحه برخورد است. بعلاوه، تغییرات عدد فرود جت جریان و ارتفاع ریزش تأثیر بسزایی بر روی فشار دینامیکی دارد. مقدار بیشینه فشار دینامیکی در مرکز صفحه تماس بوده و با دور شده از مرکز صفحه، مقدار آن بهتدریج کاهش مییابد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.