مقاله بررسی میزان تأثیر مؤلفه های فرهنگی بر تقاضای بیمه عمر با تاکید بر آینده نگری مورد مطالعه: بیمه مرکزی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی میزان تأثیر مؤلفه های فرهنگی بر تقاضای بیمه عمر با تاکید بر آینده نگری مورد مطالعه: بیمه مرکزی ایران دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان تأثیر مؤلفه های فرهنگی بر تقاضای بیمه عمر با تاکید بر آینده نگری مورد مطالعه: بیمه مرکزی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان تأثیر مؤلفه های فرهنگی بر تقاضای بیمه عمر با تاکید بر آینده نگری مورد مطالعه: بیمه مرکزی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان تأثیر مؤلفه های فرهنگی بر تقاضای بیمه عمر با تاکید بر آینده نگری مورد مطالعه: بیمه مرکزی ایران :

تعداد صفحات :۲۱

تحقیق حاضر با هدف بررسی “میزان تأثیر مؤلفه های فرهنگی بر تقاضای بیمه عمراز دیدگاه کارکنان بیمه مرکزی ایران” به روش توصیفی از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری، کارکنان بیمه مرکزی ایران در سال ۱۳۹۳ می باشد که حجم آنها ۵۱۳ نفر می باشد. از جامعه آماری پژوهش نمونه ای به حجم ۲۲۰ نفر با به کارگیری فرمول نمونه گیری کوکران انتخاب شد. به منظور نمونه گیری نیز پس از برآورد حجم نمونه از روش نمونه گیری تصادفی ساده استفاده گردید. برای سنجش مؤلفه های فرهنگی مؤثر بر تقاضای بیمه عمر از پرسشنامه ای که محقق تدوین کرده است، با همین عنوان استفاده شد. جهت تحلیل داده ها از آزمون همبستگی پیرسون وتحلیل رگرسیون استفاده شد. نتایج تحقیق نشان داد که بین مؤلفه های فرهنگی با تقاضای بیمه عمر رابطه مستقیم و مثبتی وجود دارد, و همچنین نشان می دهد که، مؤلفه‌ی آینده نگری با تقاضای بیمه عمر رابطه مستقیم و مثبتی وجود دارد . به عبارت دیگر وجود آینده نگری منجر به افزایش تقاضای بیمه عمرمی شود. همچنین بین مؤلفه ی آگاهی با تقاضای بیمه عمر رابطه مستقیم و مثبتی وجود دارد. در ادامه نیز مشخص شد که بین مؤلفه ی خردورزی با تقاضای بیمه عمر رابطه مستقیم و مثبتی وجود دارد به عبارت دیگر وجود خردورزی منجر به افزایش تقاضای بیمه عمر می شود. همچنین نتایج این تحقیق نشان داد که مولفه های خردورزی، آینده نگری و آگاهی پیش بینی کننده افزایش تقاضای بیمه عمر هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.