مقاله آیندهپژوهی خدمات فرهنگی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله آیندهپژوهی خدمات فرهنگی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله آیندهپژوهی خدمات فرهنگی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آیندهپژوهی خدمات فرهنگی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله آیندهپژوهی خدمات فرهنگی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی :
تعداد صفحات :۲۵
مدیریت پژوهش و برنامهریزی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای انجام مأموریتهای ذاتی خود در سال ۱۳۹۴ اقدام به تعریف طرح پژوهشی آیندهپژوهی خدمات فرهنگی نمود. در این خصوص با تشکیل تیم متخصص آیندهپژوهی، روش سناریونویسی به عنوان یک روش آیندهنگرانه مطلوب در تسهیل تحقق اهداف و مأموریتهای برنامهریزی معاونت انتخاب شده و با حجم زیادی از مطالعات مبنا، مرور دهها مقاله و سند اجرایی و مصاحبه، مطالعات کتابخانهای و میدانی توسط محققان به پایان رسید. پس از احصاء عوامل کلیدی و بررسی پیشرانهای موضوع، نظریههای خبرگانی برآمده از تعاملات و مشارکت آنان در چهار پنل تخصصی PEST ، باعث اعتباربخشی شده و کم وکاستهای احتمالی مرتفع گردید. سپس مبتنی بر شناسایی وضعیت موجود، یافتهها و تحلیل اثر متقابل، دو مؤلفهی «وضعیت اقتصادی» و «مدیریت یکپارچه فرهنگی» به عنوان عدم قطعیتهای بحرانی و تشکیلدهنده محورهای سناریونویسی به روش GBN در نظر گرفته شد. با در نظر گرفتن دو سطح مدیریت یکپارچه مطلوب (سازمانی و فراسازمانی) مجموعاً شش سناریوی استقرایی ۵ ساله مشتمل بر سناریوهای مطلوب، محتمل و ممکن توصیف شده و شاخصهای راهنما و همچنین نکات توصیهای در ضمن مواد شرح یافته، به سیاستگذاران و تصمیمگیران ارائه شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.