مقاله کیفیت در سازمان های خدماتی : مدلی برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله کیفیت در سازمان های خدماتی : مدلی برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکداری دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله کیفیت در سازمان های خدماتی : مدلی برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کیفیت در سازمان های خدماتی : مدلی برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله کیفیت در سازمان های خدماتی : مدلی برای سنجش کیفیت خدمات در نظام بانکداری :
تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
با توجه به افزایش نقش سازمانهای خدماتی در عرصه های اقتصادی و اهمیت کیفیت در عرصه های رقابتی ، موضوع کیفیت خدمات به عنوان یکی از محورهای کلیدی رقابت شناخته می شود.با عنایت به این دو مقوله، هر سازمان خدماتی باید برای ارتقای کیفیت خدمات خود ، مدلهای مفهومی متناسب را شناسایی کند. بر این اساس، مقاله حاضر در پی انتخاب مدل مفهومی و ابزار مناسب برای ارزیابی کیفی ت خدمات در نظام بانکداری است .در این راستا ابتدا تعدادی از مدلهای مفهومی موجود را مورد بررسی قرار داده و مدل تجزیه و تحلیل شکاف کیفیت خدمات و مقیاس آن یعنی سروکوال ۱ را به عنوان مدل مناسب مورد استفاده قرار می دهد . یافته ه ای پژوهش بیانگر آن است که مدل مذکور و ابزار آن بر ای سنجش کیفیت خدمات بانکی مناسب است ، گرچه بازنگری و توسعه ابعاد آن ضروری به نظر می رسد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.