مقاله طراحی مدلی جهت سنجش تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اقتصاد فرهنگی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحی مدلی جهت سنجش تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اقتصاد فرهنگی ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مدلی جهت سنجش تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اقتصاد فرهنگی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدلی جهت سنجش تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اقتصاد فرهنگی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مدلی جهت سنجش تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه اقتصاد فرهنگی ایران :

تعداد صفحات :۲۴

مقدمه و هدف پژوهش: ارزیابی اثرات فناوری اطلاعات و ارتباطات )فاوا(بر عملکرد اقتصادی کشورها ازدهه ۳۹۹۹ مورد توجه قرار گرفته است. تحقیقات تجربی، نتایج متفاوتی در کشورهای مختلف به دنبال داشته است.در این مقاله مدل سنجش تاثیر فاوا بر توسعه اقتصاد فرهنگی ایران مورد بررسی قرار میگیرد.روش پژوهش: روش پژوهش در این مقاله مدل سازی است برای این منظور در این مقاله وزن هر یک از ابعادبه کمک دو نوع پرسشنامه )مقایسه زوجی ومقایسه نیمه متریک تکی( که در اختیار هفت تن از متخصصین ICTرشتههای اقتصاد ومدیریت فناوری اطلاعات قرار گرفت، محاسبه گردیده وبرای محاسبه میانگین و ضرایب فنیاستفاده شده است. MATLAB مدل و مقایسه زوجی از نرم افزار ریاضییافتهها: ۳( از بعد جاذبههای فرهنگی، توریسم فرهنگی ۱۳ درصد، جاذبههای تجاری ۹۹ درصد، منابع فرهنگی ۹۳درصد و به برند فرهنگی ۳۴ درصد را به خود اختصاص دادهاند؛ ۹( از بعد سرمایه انسانی، فرصتهای آموزشی ۴۴درصد، مشاوره با هنرمندان ۱۹ درصد، و صنعت گران و مدارس و دانشگاهها ۹۱ درصد را به خود اختصاص دادهاند؛ ۱( از بعد مشارکت فرهنگی، طرحهای ابتکاری ۳۱ درصد و کمک ومشاوره کارآفرینان ۱۹ درصد را به خوداختصاص دادهاند؛ ۴( از بعد کارآفرینی فرهنگی، صنایع دستی ۴۱ درصد، مراکز تجاری فرهنگی آنلاین ۱۴ درصدو حمایت از مؤسسات خلاق ۹۹ درصد را به خود اختصاص دادهاند؛ ۱( از بعد اهرم فرهنگی، صنعت رسانه ای۹۱ درصد، میراث تاریخی ۹۱ درصد، آمادگی فرهنگی ۹۳ ، بسته آموزشی ۳۴ درصد و کمک و برنامه ریزی فنی ۳۳درصد را به خود اختصاص دادهاند.نتیجه گیری: از آنجاییکه در این مقاله تنها به طراحی مدل سنجش تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعهاقتصاد فرهنگی ایران پرداخته شد، پیشنهاد میگردد که مدل کمی بدست آمده در سطوح تقسیمات کشوری، درحوزههای اقتصادی و فرهنگی و در ارگانها، سازمانها و نهادهای فرهنگی و اقتصادی مورد سنجش قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.