مقاله بررسی تاثیر پارامترهای مختلف بر عملکرد بهینه سیستم مدیریت موتور (EMS) به روش DoE


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تاثیر پارامترهای مختلف بر عملکرد بهینه سیستم مدیریت موتور (EMS) به روش DoE دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر پارامترهای مختلف بر عملکرد بهینه سیستم مدیریت موتور (EMS) به روش DoE  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر پارامترهای مختلف بر عملکرد بهینه سیستم مدیریت موتور (EMS) به روش DoE،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر پارامترهای مختلف بر عملکرد بهینه سیستم مدیریت موتور (EMS) به روش DoE :

تعداد صفحات :۲۴

یکی از بزرگ ترین منابع آلاینده هوا در شهرهای بزرگ ، خودروهای در حال تردد در خیابان ها می باشد که هزینه های کلانی اعم از جانی و مالی را بر شهروندان تحمیل می نماید. به منظور کاهش این خسارات ، خودروسازان پیوسته فن آوری های جدیدی را به خدمت می گیرند، تا میزان آلاینده های خروجی محصولات خود را کم تر نمایند. در سال های اخیر با تولید خودروهای مجهز به موتورهای انژکتوری که کنترل پاشش سوخت آن ها به صورت الکترونیکی توسط واحد کنترل موتور (ECU) صورت می پذیرد، دستیابی به این اهداف تا حدود زیادی میسر شده است. در این میان نحوه تنظیم و کالیبره کردن سیستم مدیریت موتور (EMS) اهمیتی روزافزون یافته است. مهم ترین وظیفه تنظیم کننده سیستم مدیریت موتور، رسیدن به نقطه بهینه آلاینده خروجی ، مصرف سوخت و عملکرد خودرو است. در این تحقیق از طریق مدل سازی به روش DoE ضمن کالیبره کردن بهینه سیستم مدیریت موتور، هزینه و زمان انجام این کار نیز کاهش یافته و تاثیر پارامترهای مختلف بر عملکرد آن مورد بررسی قرار گرفته است. برای این منظور با علم به ورودی های موجود نظیر دور و بار موتور و خروجی های مطلوب مانند آلاینده های خروجی و گشتاور موتور از نرم افزار MBC MODEL استفاده گردیده که از زیر مجموعه های نرم افزار MATLAB می باشد. سپس برای بهینه کردن مدل فوق و اعمال تنظیمات مورد نظر از نرم افزار CAGE استفاده شده است. نتایج این تحقیق نشان می دهد که با استفاده از این روش می توان تاثیر کالیبراسیون سیستم مدیریت موتور را بر پارامترهای مختلف بررسی نمود و بسته به نیاز ، هر کدام از آن ها را تغییر داد تا با اعلام آن به واحد کنترل موتور بسته به شرایط موجود ، فرمان لازم توسط این واحد به عملگرهای موتور داده شود. بدین ترتیب دسترسی به وضعیت بهینه موتور از لحاظ عملکرد، آلاینده های خروجی و مصرف سوخت، با کم ترین هزینه و زمان با دقت زیاد حاصل می گردد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.