مقاله رابطه نظریههای ضمنی هوش و باورهای معرفت شناختی با جهتگیری هدف پیشرفت دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه نظریههای ضمنی هوش و باورهای معرفت شناختی با جهتگیری هدف پیشرفت دانشجویان دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه نظریههای ضمنی هوش و باورهای معرفت شناختی با جهتگیری هدف پیشرفت دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه نظریههای ضمنی هوش و باورهای معرفت شناختی با جهتگیری هدف پیشرفت دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه نظریههای ضمنی هوش و باورهای معرفت شناختی با جهتگیری هدف پیشرفت دانشجویان :
تعداد صفحات :۳۳
پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه باورهای ضمنی هوش و معرفتشناسی با جهتگیری هدف پیشرفت دانشجویان و نقش میانجی باورهای معرفتشناسی در رابطه بین باورهای ضمنی هوش و جهتگیری هدف انجام گرفت. در همین راستا، ۳۸۴ دانشجو از طریق نمونهگیری تصادفی طبقهای نسبتی از دانشکدههای فنی- مهندسی، علوم پایه و علوم انسانی انتخاب شدند . از پرسشنامههای باور ضمنی هوش دویک، باور معرفت شناختی بندیکس و همکاران و پرسشنامه جهتگیری هدف کریستوفر، به منظور جمعآوری اطلاعات استفاده شد. از روشهای آماری تحلیل رگرسیون گام به گام و تحلیل مسیر برای تجزیه و تحلیل اطلاعات بهره گرفته شد. نتایج پژوهش نشان داد اثر مستقیم باور ضمنی افزایشی بودن هوش بر تبحرگرایی دانشجویان معنیدار ( p=0/01 ) است، و باور ضمنی ثابت بودن هوش، هم اثر مستقیم معنیدار ( p=0/01 ) و هم اثر غیر مستقیم معنیدار از طریق باور معرفتشناسی سریع بودن یادگیری بر تبحرگریزی دانشجویان دارد ( p=0/01 ). نتایج دیگر پژوهش نشان داد اثر مستقیم باور ثابت بودن هوش بر تبحرگرایی معنی دار نیست؛ اما اثر غیرمستقیم آن از طریق باور معرفت شناسی منبع دانش معنی دار ( p=0/01 ) است. سرانجام باور ضمنی ثابت بودن هوش و ساده بودن دانش اثر مستقیمی بر عملکرد گریزی دانشجویان دارد ( p=0/01 ).
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.