مقاله تدوین الگوی معادله ساختاری نقش فشارآورهای تحصیلی بر تاب آوری، انگیزش و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی دختر شهر اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تدوین الگوی معادله ساختاری نقش فشارآورهای تحصیلی بر تاب آوری، انگیزش و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی دختر شهر اصفهان دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تدوین الگوی معادله ساختاری نقش فشارآورهای تحصیلی بر تاب آوری، انگیزش و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی دختر شهر اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تدوین الگوی معادله ساختاری نقش فشارآورهای تحصیلی بر تاب آوری، انگیزش و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی دختر شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تدوین الگوی معادله ساختاری نقش فشارآورهای تحصیلی بر تاب آوری، انگیزش و فرسودگی تحصیلی دانش آموزان پیش دانشگاهی دختر شهر اصفهان :
تعداد صفحات :۲۹
هدف این پژوهش، تدوین الگوی معادله ساختاری نقش فشارآورهای تحصیلی بر تابآوری، انگیزش و فرسودگی تحصیلی دانشآموزان دختر کنکوری شهر اصفهان است. جامعه آماری شامل تمام دانشآموزان دختر کنکوری شهر اصفهان بوده است؛ دویست نفر از این افراد به روش نمونهگیری تصادفی خوشهای چندمرحلهای برای نمونه انتخاب شدهاند. برای گردآوری دادهها از پرسشنامههای محیط کلاس و مدرسه(روویا،۲۰۰۲)، اضطراب امتحان ساراسون (۱۹۸۰)،کمالگرایی فراست(۱۹۹۰)، تابآوری (کلاهنن ۱۹۹۶)، انگیزش تحصیلی (والراند،۱۹۹۲) و فرسودگی تحصیلی (برسو،۲۰۰۷) استفاده شده است.برای ارزیابی الگوی پیشنهادی از تحلیل عامل تأییدی (CFA) و برای بررسی معادله ساختاری مورد نظر از نرمافزار AMOS-1 استفاده شده است. باتوجه به برازش مناسب الگوی نهایی، این الگو تأیید و پذیرش میشود. یافتههای پژوهش نشان میدهد که فشارآورهای تحصیلی بر متغیرهای فرسودگی تحصیلی، انگیزش تحصیلی و متغیر تابآوری اثرگذار است. همچنین تابآوری در نقش متغیر میانجی، فشارآورهای تحصیلی را به ناکارآمدی درسی میرساند.بنابراین میتوان نتیجه گرفت کهبا افزیش فشارآورهای تحصیلی، انگیزش تحصیلی مخصوصاً انگیزههای درونی و تابآوری کاهش مییابد و درنتیجه ناکارآمدی درسی بیشتر میشود. این فشارها فرسودگی تحصیلی را پیش بینی میکنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.