مقاله بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای کوچک و بزرگ با توجه به ساختار حمل و نقل و مهارتهای بازاریابی و تشخیص بهترین متغیرهای متمایزکننده آنها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای کوچک و بزرگ با توجه به ساختار حمل و نقل و مهارتهای بازاریابی و تشخیص بهترین متغیرهای متمایزکننده آنها دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای کوچک و بزرگ با توجه به ساختار حمل و نقل و مهارتهای بازاریابی و تشخیص بهترین متغیرهای متمایزکننده آنها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای کوچک و بزرگ با توجه به ساختار حمل و نقل و مهارتهای بازاریابی و تشخیص بهترین متغیرهای متمایزکننده آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد شرکتهای کوچک و بزرگ با توجه به ساختار حمل و نقل و مهارتهای بازاریابی و تشخیص بهترین متغیرهای متمایزکننده آنها :
تعداد صفحات :۳۳
اکثر کسب و کارهای کوچک، شرکتهای کوچک خانوادگی هستند که معمولاً از مهارتهای بازاریابی بیبهره بوده و فاقد قابلیتهای زیرساختی برای عملیاتی کردن فعالیتهای بهروز سیستمهای توزیعی بازاریابی میباشند. آنها بیشتر درگیر فعالیتهای روزانه، خرید و فروش اعتباری و وصول مطالبات هستند و زمان اندکی را صرف توسعهی مهارتهای بازاریابی و شبکههای حمل و نقل میکنند. از این رو، این پژوهش بهدنبال شناسایی عوامل مهارتهای بازاریابی و حمل و نقلی است که با عملکرد شرکتهای کوچک و بزرگ مرتبط میباشد. بر این اساس، پرسشنامهای در میان ۱۷۳ شرکت که در شهرکهای صنعتی شهر مشهد مشغول به فعالیت بودند، توزیع گردید. گفتنی است، روایی صوری و محتوایی پرسشنامه از طریق بررسی نظرات متخصصان مربوطه تأیید گردید و روایی سازه نیز از طریق تحلیل عاملی تأییدی بررسی گردید و همچنین، پایایی آن توسط آلفای کرونباخ محاسبه شد. تحلیل رگرسیون چندگانه در این مطالعه نشان داد که عوامل خدمات تأمینکننده و خدمات خریدار به شرکت، عملکرد شرکتهای کوچک و عوامل خدمات تأمینکننده و خریدار و خدمات شرکت به خریدار، عملکرد شرکتهای بزرگ را توضیح میدهند. تحلیل تشخیصی نیز نشان داد که خدمات شرکت به خریدار بیشترین نقش را تمییز عملکرد شرکتهای کوچک و بزرگ ایفا میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.