مقاله طراحی و آزمون مدل انتخاب مؤلفه‌های بخش‌بندی بازار بین‌المللی؛ مطالع? موردی بازار بین‌المللی بنزین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحی و آزمون مدل انتخاب مؤلفه‌های بخش‌بندی بازار بین‌المللی؛ مطالع? موردی بازار بین‌المللی بنزین دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و آزمون مدل انتخاب مؤلفه‌های بخش‌بندی بازار بین‌المللی؛ مطالع? موردی بازار بین‌المللی بنزین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و آزمون مدل انتخاب مؤلفه‌های بخش‌بندی بازار بین‌المللی؛ مطالع? موردی بازار بین‌المللی بنزین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و آزمون مدل انتخاب مؤلفه‌های بخش‌بندی بازار بین‌المللی؛ مطالع? موردی بازار بین‌المللی بنزین :

تعداد صفحات :۲۷

امروزه ضرورت بخش­بندی بازارهای بین­المللی بیش از پیش احساس می‌شود. تحقیقات بسیاری نیز برای شناسایی مؤلفه­های مناسب برای بخش‌بندی بازار بین­المللی انجام شده است. هدف از پژوهش حاضر، شناسایی مؤلفه­های بخش­بندی بازار بین­المللی با مطالعه موردی بازار بین­المللی بنزین و مبتنی بر رویکرد داده­های پانلی است. بدین‌منظور، داده­های ۳۵ کشور واردکننده بنزین در منطقه خاورمیانه، آسیا و اقیانوسیه بین سال­های ۱۹۹۵ تا ۲۰۱۲ تجزیه و تحلیل شده­اند و در قالب هفت فرضیه، تأثیر مؤلفه­های انداز بازار، پذیرش بازار، توسع اقتصادی، ساختار بازار آزاد، قیمت خرده­فروشی بنزین، زیرساخت ارتباطی و کشش درآمدی تقاضای بنزین بر واردات آن بررسی شده است. افزون­براین، محاسبات و تحلیل­های ضروری پژوهش، با نرم­افزارهای Eviews-9 و STATA-14 انجام شده است. نتایج حاصل از پژوهش، نشانگر آن است که انداز بازار، توسع اقتصادی، ساختار بازار آزاد، قیمت خرده­فروشی بنزین و کشش درآمدی تقاضای بنزین، تأثیر مستقیم و معناداری بر واردات بنزین دارند و انداز بازار در میان مؤلفه­های توضیحی دیگر، بیشترین تأثیر را دارد. بر اساس این تحقیق، وجود ارتباط معنادار میان پذیرش بازار و واردات بنزین رد شده است؛ همچنین وجود ارتباط معنادار میان زیرساخت ارتباطی و واردات بنزین تأیید نشده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.