مقاله ارزیابی کیفیت خدمات دهیاریها با بهرهگیری از مدل شکاف (مطالعهی موردی: دهستان میاندربند شهرستان کرمانشاه)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی کیفیت خدمات دهیاریها با بهرهگیری از مدل شکاف (مطالعهی موردی: دهستان میاندربند شهرستان کرمانشاه) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی کیفیت خدمات دهیاریها با بهرهگیری از مدل شکاف (مطالعهی موردی: دهستان میاندربند شهرستان کرمانشاه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی کیفیت خدمات دهیاریها با بهرهگیری از مدل شکاف (مطالعهی موردی: دهستان میاندربند شهرستان کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی کیفیت خدمات دهیاریها با بهرهگیری از مدل شکاف (مطالعهی موردی: دهستان میاندربند شهرستان کرمانشاه) :
تعداد صفحات :۲۹
در سال ۱۳۷۷ دهیاریها به منظور اداره امور روستاهای کشور تشکیل شدند که اقدام مناسبی برای تحول مدیریت و توسعه روستاهای کشور بود. این نهاد نوپا به رغم برخی مشکلات و نارسائیها موفقیتهایی نیز در مدیریت امور روستا داشته است. بدین لحاظ ارزیابی عملکرد دهیاریها از ابعاد گوناگون و با روشها و مدلهای متعدد سهم درخور توجهی در بهبود و ارتقاء نقش، جایگاه و عملکرد آنها دارد. پژوهش حاضر با بهرهگیری از مدل شکاف به ارزیابی کیفیت خدمات دهیاریها میپردازد. بدین منظور با تکیه بر مبانی نظری و وظایف دهیاریها، ۳۲ گویه در ابعاد رفتاری، کالبدی، اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی تعریف شد. محدوده بررسی، دهیاریهای ۱۰ روستا از دهستان میاندربند شهرستان کرمانشاه است. جامعهی آماری شامل ۴۷۱۶ سرپرست خانوار روستایی ساکن روستاهای مذکور و حجم نمونه بر اساس فرمول کوکران برابر ۳۶۰ نفر است. ابزار بررسی پرسشنامه خانوار روستایی است که روایی آن توسط متخصصان موضوعی و پایایی آن با آزمون آلفای کرونباخ تایید شد ( مقدار آلفا در تمام ابعاد بیش از ۰.۷۵۱). نتایج بررسی نشان داد که در تمام ابعاد مذکور، کیفیت خدمات دهیاریها اندک بوده و شکاف بین ادراک و انتظار روستائیان به ویژه در بعد اقتصادی بیش از سایر ابعاد است. همچنین مشخص شد بین متغیرهایی چون کیفیت رفتار دهیار، سن دهیار و شرکت وی در دورههای آموزش ضمن خدمت با کیفیت خدمات دهیاری در ابعاد گوناگون، ارتباط مثبت قابل تایید است. علاوه بر این از نظر عواملی چون سطح تحصیلات دهیار، شغل دوم و نوع حضور وی در روستا تفاوت معناداری در کیفیت خدمات دهیاریها مشاهده شد. بر این اساس در جهت بهبود کیفیت خدمات دهیاریها و افزایش رضایت روستائیان، مواردی نظیر تمهید هماهنگیها و همکاریهای بین بخشی و سازمانی و توجه به مولفههای رفتار سازمانی، تجربه، تحصیل و آموزش ضمن خدمت پیشنهاد شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.