مقاله ارتباط علی بین حس بینایی با رضایتمندی و وفاداری مصرف کنندگان ورزشی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارتباط علی بین حس بینایی با رضایتمندی و وفاداری مصرف کنندگان ورزشی دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط علی بین حس بینایی با رضایتمندی و وفاداری مصرف کنندگان ورزشی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط علی بین حس بینایی با رضایتمندی و وفاداری مصرف کنندگان ورزشی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط علی بین حس بینایی با رضایتمندی و وفاداری مصرف کنندگان ورزشی :

تعداد صفحات :۱۸

هدف از پژوهش حاضر، تعیین ارتباط علی میان حس بینایی با رضایتمندی و وفاداری مصرف کنندگان استخرهای شهر تهران بود. روش تحقیق حاضر از نظر هدف،کاربردی است و از نظرجمع آوری داده ها از نوع تحقیقات توصیفی- همبستگی به شمار می آید. جامعه آماری پژوهش حاضر، شامل کلیه آقایان و بانوانی بود که در سال ۱۳۹۳ از استخرهای شهر تهران استفاده می کردند که در این تحقیق ۳۸۵ نفربه عنوان نمونه انتخاب شدند. برای جمع آوری داده های این پژوهش از پرسشنامه محقق ساخته “حس بینایی”، پرسشنامه “رضایتمندی بیتنر و هابرت” (۱۹۹۴) و از پرسشنامه “وفاداری یچینلیو” (۲۰۰۸) استفاده شد. برای تحلیل داده ها در سطح آمار استنباطی از روش حداقل مربعات جزئی(PLS) جهت آزمون فرضیات و برازندگی مدل استفاده گردید. یافته های تحقیق نشان داد که حس بینایی با رضایتمندی(۸۰/۸t=؛۰۵/0p≤)؛ حس بینایی با وفاداری(۸۳/۵=t؛۰۵/۰ p≤) و در نهایت، رضایتمندی با وفاداری مصرف کنندگان ورزشی(۸/۱۲=t؛۰۵/۰≥p)؛ ارتباط علی معنی داری دارند. بنابراین با توجه به نتایج پیشنهاد می شود استخرها علاوه بر ایجاد پیوندهای عقلانی، پیوندهای عاطفی و احساسی نیز با مشتری برقرار کنند و از طریق تجارب حسی، حواس انسان را جذب کنند. این تجربه اغلب شامل محیط فیزیکی با نشانه هایی از نور، رنگ و دکوراسیون می باشد که نشان داده شده همگی تأثیر زیادی بر مصرف کنندگان و پاسخ های عاطفی آنان بر جای می گذارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.