مقاله مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت :
تعداد صفحات :۲۴
هدف: هدف پژوهش حاضر مقاله مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت است. روششناسی: پژوهش حاضر از نوع توصیفی- پیمایشی است که به شکل میدانی انجام شد. جامعه آماری آن شامل کلی مشتریان مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت بود که ۴۰۰نفر از آنها به روش نمونهگیری خوشهای تصادفی انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پنج پرسشنام ویژگیهای فردی، کیفیت خدمات ورزشی، رضایتمندی مشتری، وفاداری مشتری و قصد خرید مجدد بود که روایی آن مورد تأیید ۸نفر از متخصصان مدیریت ورزشی قرار گرفت و پایایی آن با استفاده از آزمون ضریب آلفای کرونباخ معادل ۹۶/۰=α محاسبه شد. یافتهها: نتایج نشان دادکه بین کیفیت خدمات با متغیر جنسیت، گروههای سنی و مدت عضویت مشتریان در باشگاه تفاوت معناداری وجود داشت(۰۵/۰≥P). همچنین بین وفاداری مشتریان با دفعات حضور مشتریان در باشگاهها و بین قصد خرید مجدد با گروههای سنی مشتریان تفاوت معنیداری مشاهده شد (۰۵/۰≥P). نتیجهگیری: مدیران مراکز آمادگی جسمانی میتوانند با طبقهبندی مشتریان بر اساس ویژگیهای انسانی و شناسایی انتظارات و نیازهای متنوع آنان و ارائه محصولاتی مطابق با خواستههای مشتریان در جهت رضایتمندی، وفاداری دائم و تمایل به بازگشت دوباره آنان به باشگاه تلاش کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.