مقاله بررسی رابطه بین نیاز به ساختار و خلاقیت هیجانی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر اصفهان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی رابطه بین نیاز به ساختار و خلاقیت هیجانی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر اصفهان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین نیاز به ساختار و خلاقیت هیجانی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین نیاز به ساختار و خلاقیت هیجانی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین نیاز به ساختار و خلاقیت هیجانی در دانش‌آموزان مقطع متوسطه شهر اصفهان :

تعداد صفحات :۲۴

زمینه: نیاز به ساختار، مفهومی است که اولین بار توسط کراگلانسی و همکاران (۱۹۹۰) مطرح شد. نیاز‌به‌ساختار تمایلی برای جست‌وجوی ساختار، ساده کردن اطلاعات پیچیده و اجتناب از سردرگمی و ابهام تعریف شده است. هدف: هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی رابطه نیاز‌به‌ساختار با خلاقیت هیجانی در بین دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه شهر اصفهان بود. روش: مشارکت‌کنندگان این پژوهش ۲۷۰ تن از دانش‌آموزان پسر مقطع متوسطه شهر اصفهان بودند که به شیوه خوشه‌ای چندمرحله‌ای انتخاب شدند. ابزارهای سنجش متغیرهای پژوهش شامل پرسش‌نامه نیاز‌به‌ساختار (روتز و ون هیل، ۲۰۰۷) و پرسش‌نامه خلاقیت هیجانی (آوریل، ۱۹۹۹) بود. پژوهش حاضر از نوع همبستگی بود و تحلیل داده‌ها با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون ساده انجام شد. یافته‌ها: نتایج نشان داد، بین نیاز‌به‌ساختار و ابعاد خلاقیت هیجانی رابطه منفی و معنادار وجود دارد. طبق نتایج به‌دست‌آمده ضریب همبستگی بین نیاز‌به‌ساختار با مؤلفه نوآوری ۶۴/۰-، آمادگی ۶۳/۰-، با مؤلفه اثربخشی ۶۳/۰- و با خلاقیت هیجانی کل ۶۴/۰- است. نتیجه‌گیری: نتایج حاصل از پژوهش نشان داد که افراد دارای نیاز‌به‌ساختار بالا در همه ابعاد خلاقیت (نوآوری، اثربخشی و آمادگی) نمرات کمتری کسب می‌کنند و در سطوح پایین‌تری قرار دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.