مقاله بررسی مسئولیت اجتماعی سازمانی در رسانه ملی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی مسئولیت اجتماعی سازمانی در رسانه ملی دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی مسئولیت اجتماعی سازمانی در رسانه ملی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مسئولیت اجتماعی سازمانی در رسانه ملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی مسئولیت اجتماعی سازمانی در رسانه ملی :
تعداد صفحات :۴۶
رسانه ملی در کشور ما به عنوان دانشگاهی عمومی وظیفه خطیر اطلاعرسانی، آموزش همگانی و فرهنگسازی را بر عهده دارد و در میان رسانههای مختلف نقشی بی بدیل ایفا میکند و همچنین در توسعه پایدار جامعه سهم به سزایی دارد. رسانه ملی، ذینفعان متعددی ازجمله نظام اسلامی و حاکمیت، مخاطبان برنامهها، کارمندان سازمان صداوسیما، احزاب سیاسی و دولت دارد که لازم است الگویی مناسب برای پاسخدهی متوازن به آنها فراهم شود؛ این الگو، برگرفته از مسئولیتهای اجتماعی رسانه ملی است. در این مقاله، ضمن شناسایی ذینفعان رسانه ملی و سپس رتبهبندی آنها بر اساس روشهای تصمیمگیری چند معیاره، وضعیت رسانه ملی در اغنای متوازن نیازهای ذینفعان بر اساس مؤلفههای مسئولیت اجتماعی سازمان سنجیده شده است و برای این مهم، از آزمونهای آماری، آزمون فرض میانگین و آزمون همبستگی اسپیرمن استفاده شده است. نتایج پژوهش حاکی از آن است که عملکرد رسانه ملی در شاخصهای مسئولیت اجتماعی سازمان متناسب با شأن و جایگاه ذینفعان صورت گرفته اما رضایت برخی گروههای ذینفع مانند احزاب سیاسی و کارکنان ضعیف سنجیده شده است. به این ترتیب، برای نیل به الگوی متوازن پاسخدهی به ذینفعان نیازبه ارتقای عملکرد اجتماعی رسانه ملی در این حوزههاست.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.