مقاله نقش رسانهها در انتقال ارزشهای اخلاقی و رابطه آن با وندالیسم در فوتبال
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش رسانهها در انتقال ارزشهای اخلاقی و رابطه آن با وندالیسم در فوتبال دارای ۵۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش رسانهها در انتقال ارزشهای اخلاقی و رابطه آن با وندالیسم در فوتبال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش رسانهها در انتقال ارزشهای اخلاقی و رابطه آن با وندالیسم در فوتبال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش رسانهها در انتقال ارزشهای اخلاقی و رابطه آن با وندالیسم در فوتبال :
تعداد صفحات :۵۰
هدف از انجام این پژوهش، بررسی رابطه ارزشهای اخلاقی انتقال یافته از رسانهها به جامعه با کنترل رفتارهای وندالیسمی در بین تماشاچیان فوتبال، با توجه به ویژگیهای فردی آنها بوده است. این پژوهش، از نظر هدف، کاربردی، از نظر استراتژی، توصیفی و از نظر مسیر اجرا، پیمایشی است و به شکل میدانی انجام شده است. تعداد افراد جامعه ۲۰۰۰۰ نفر از تماشاچیان هوادار تیمهای ملوان و پیروزی بودهاند که در لیگ باشگاههای فوتبال در ورزشگاه تختی انزلی حضور داشتهاند. جامعه نمونه تحقیق بر طبق جدول مورگان ۳۷۷ نفر تعیین شده بود و ابزار سنجش تحقیق، پرسشنامه محقق ساختهای بود که با تکیه بر مبانی نظری تحقیق و پرسشنامه تحقیقات مشابه داخلی و خارجی تهیه شد. نتایج به دست آمده از تحقیق نشان داد که بین میزان کنترل رفتارهای وندالیستی تحت تأثیر نمایش رسانهای فوتبال با متغیرهای وضعیت تأهل، سن، تحصیلات و اشتغال رابطه معنیدار وجود دارد؛ همچنین اکثریت افراد جامعه تحقیق معتقد بودهاند که رسانهها در انتقال ارزشهای اخلاقی از طریق نمایش فوتبال در قالب رفتارهای مبتنی بر ارزش و معرفی الگوهای اخلاق مدار موفق نیستند و بین متغیرهای ارزشهای اخلاقی برگرفته از رسانهها با متغیرهای کنترل رفتار وندالیستی رابطه معنیدار مشاهده نمیشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.