مقاله رابطهی جهتگیری هدف،یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطهی جهتگیری هدف،یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطهی جهتگیری هدف،یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطهی جهتگیری هدف،یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطهی جهتگیری هدف،یادگیری خودتنظیمی با عملکرد تحصیلی دانشجویان :
تعداد صفحات :۱۶
هدف پژوهش حاضر بررسی روابط بین خودکارآمدی، ارزشگذاری تکالیف، جهتگیری هدف، خودتنظیمی فراشناختی و راهبردهای یادگیری با عملکرد تحصیلی در دانشجویان بود.جمعیت نمونه با استفاده از روش نمونه گیری خوشه ای تعداد ۲۰۰ نفر از دانشجویان مورد سنجش قرار گرفتند.نتایج آماری الگوی مسیر نشان داد که خودکارآمدی نیرومندترین پیشبینی کننده عملکرد تحصیلی بود که به شکل مثبتی اهداف پیشرفت و به شکل منفی اهداف اجتنابی را پیشبینی کرد. همچنین اهداف تبحری ، خودتنظیمی فراشناختی و راهبردهای یادگیری بر عملکرد تحصیلی ، تأثیرمعنی داری نداشت
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.