مقاله بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازارگرایی خرده فروشی و کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط :
تعداد صفحات :۲۶
هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر بازارگرایی خردهفروشی بر کسب رضایت اقتصادی و اجتماعی عوامل مرتبط (با نگرش بر روابط کانال خردهفروشی) است. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر گردآوری اطلاعات از نوع تحقیق همبستگی است. در این مطالعه برای جمعآوری دادهها از روش تحقیق میدانی و بهکارگیری پرسشنامه استفاده شده است. جامعه آماری مدیران فروشگاه زنجیرهیی رفاه در شهر تهران است. در این تحقیق، به دلیل محدود بودن حجم جامعه، حجم جامعه با حجم نمونه برابر است. پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ و روایی آن توسط تعدادی از متخصصان جامعه آماری و استادان بازاریابی تایید شد است. پردازش دادهها از طریق نرمافزار اسپیاساس انجام شده است. یافتههای پژوهش حاکی از تاثیر مثبت بازارگرایی خردهفروش بر هوش بازار تامینکننده، هوش بازار تامینکننده بر عملکرد تامینکننده، بازارگرایی خردهفروش بر عملکرد تامینکننده، هوش بازار تامینکننده بر رضایت اقتصادی و اجتماعی خردهفروش، رضایت اقتصادی بر رضایت اجتماعی خردهفروش است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.