مقاله طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان :

تعداد صفحات :۳۸

این پژوهش با هدف مقاله طراحی و اعتباریابی الگوی آموزش از راه دور مبتنی بر موک برای دانشجویان و اعتبارسنجی آن از نظر متخصصان انجام شده است. روش پژوهش، روش توصیفی-تحلیلی با رویکرد مرور نظام­مند ادبیات پژوهشی و جهت اعتبارسنجی الگو از روش توصیفی-پیمایشی استفاده شد. جامع آماری این تحقیق جهت طراحی الگوی آموزشی، شامل تمامی کتاب­ها، مقالات پژوهشی و مروری، پایان­نامه‌ها و منابع اطلاعاتی اینترنتی مرتبط در زمینه فناوری به­ویژه محیط موک و آموزش از راه دور دانشجویان (از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۷) و جامع آماری جهت اعتبارسنجی الگو، متخصصان تکنولوژی آموزشی و متخصصان آموزش از راه دور بودند. نمون آماری جهت تعیین عناصر الگو تعداد ۱۰ فصل کتاب و ۲۰ مقاله مرتبط با آموزش از راه دور و ۵ جلدکتاب و ۲۰ مقاله مرتبط با فناوری اطلاعات و موک بودند که به­صورت هدفمند انتخاب و مورد تحلیل قرار گرفتند. جهت اعتباریابی الگو، تعداد ۳۰ نفر از متخصصان تکنولوژی آموزشی و آموزش از راه دور به­عنوان نمونه شرکت کردند. ابزار جمع­آوری داده‌ها شامل فیش­برداری و یک پرسشنامه ۷ سؤالی محقق­ساخته در مقیاس لیکرت بود. نتایج این مطالعه منجر به تدوین یک الگوی تجویزی شد. مراحل تشکیل­دهنده این الگو شامل هشت مرحله آماده­سازی، تحلیل، طراحی، توسعه، اجرا، ارزشیابی و بهینه­سازی یادگیری می‌باشد. تدوین این الگوها با رویکرد تلفیقی بوده است و از نقاط قوت الگوهای مختلف محیط‌های آموزش از راه دور و موک استفاده شد. همچنین نتایج نشان داد نظر متخصصان در هر ۷ سؤال مربوط به ارزیابی به­طور معنی­داری بیشتر از حد وسط بوده است (۰۱/0P<). می‌توان نتیجه گرفت که متخصصان، اعتبار درونی الگوی طراحی­شده در آموزش از راه دور را در حد زیاد ارزیابی کردند. استفاده از الگوی آموزش از راه دورمبتنی بر فناوری موک در افزایش درگیری تحصیلی و عملکرد تحصیلی دانشجویانی که تحت این آموزش قرار گرفتند مؤثر بود (۰۱/0P<). در نتیجه می‌توان از این الگو برای آموزش دانشجویان پیام نور از طریق محیط موک استفاده کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.