مقاله ساخت بست? آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمالکاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ساخت بست? آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمالکاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ساخت بست? آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمالکاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ساخت بست? آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمالکاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ساخت بست? آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمالکاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن :
تعداد صفحات :۴۲
زمینه: اهمالکاری، پدیدهای شایع به ویژه در زمینه تحصیلی است، که معمولا با تجارب ذهنی ناراحتکننده همراه است. اهمالکاری، صورتی شایع از شکست در خودتنظیمی شناخته میشود. هدف: هدف پژوهش حاضر، مقاله ساخت بست? آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمالکاری تحصیلی و بررسی اثربخشی آن است. بست آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمالکاری تحصیلی، بر اساس مؤلفههای پیشبینی کننده اهمالکاری تحصیلی، نظر گروهی از روانشناسان، آموزگاران مقطع متوسطه، و پیشینه پژوهشی ساخته شد. روش: برای انجام این پژوهش از طریق نمونهگیری چند مرحلهای ۶۶ دانشآموز دختر انتخاب شدند. از بین دبیرستانهای دخترانه یکی از مناطق شهر تهران، یک مدرسه به تصادف انتخاب و دو کلاس به گروه کنترل و آزمایش واگذاری تصادفی شدند. برای بررسی اثربخشی بست آموزشی دانشآموزان در هر دو گروه کنترل و آزمایش به پیشآزمون و پسآزمون، و آزمون پی گیری پاسخ دادند. یافتهها: آزمون تحلیل واریانس آمیخته اثربخشی بست آموزشی خودتنظیمی کاهش اهمالکاری تحصیلی را در همه زیر مؤلفههای اهمالکاری تحصیلی به صورت معناداری نشان داد. بحث و نتیجهگیری: یافتههای این مطالعه با یافتههای پژوهشهای قبلی همخوان است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.