مقاله آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله آموزش چند فرهنگی: تحلیل نظامند ادراک معلمان :
تعداد صفحات :۲۴
هدف: پژوهش حاضر با هدف استنباط ادراک معلمان از آموزش چندفرهنگی صورت گرفته است تا روایت آنها را از این موضوع نشان دهد. روش: به همین منظور از رویکرد کیفی، روش تحقیق پدیدارشناسی توصیفی و مصاحبه نمیهسازمانیافته جهت جمعآوری دادهها استفاده شده است. نمونهگیری بهصورت هدفمند از میان معلمان استانهای البرز و تهران انجام شده؛ که تعداد آنها پس از اشباع دادههای بهدست آمده ۳۴ نفر است. مصاحبهها با اجازه معلمان ضبط و بر روی کاغذ پیاده شد و با استفاده از روش تحلیل محتوای مضمونی مورد تجزیهوتحلیل قرار گرفت. یافتهها: یافتهها نشان میدهد علی.رغم علاقه معلمان به آموزش چندفرهنگی؛ شناخت و دانش آنها از آموزش چندفرهنگی محدود است. و چالشهای زیادی را برای این آموزش مطرح میکنند. روایتهای معلمان بیانگر آن است که دیدگاهها، دانش و نگرش آنان کاملاً مخالف مفاهیم آموزش چندفرهنگی است عدمآموزش مفاهیم چندفرهنگی در دورههای تربیت معلم، تغییر کتابهای درسی، عبور از تنوع و نگرشهای محیطی مضامین استخراج شده از ادراک معلمان پیرامون آموزش چندفرهنگی است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.