مقاله مقایس? وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی با دانشجویان سایر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگان? مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایس? وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی با دانشجویان سایر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگان? مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایس? وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی با دانشجویان سایر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگان? مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایس? وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی با دانشجویان سایر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگان? مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایس? وضعیت خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی با دانشجویان سایر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگان? مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی :
تعداد صفحات :۲۴
هدف از پژوهش حاضر مقایس وضعیت خودبرندسازی دانشجویان رشتههای مختلف تربیتبدنی با دانشجویان دیگر رشتهها با تأکید بر الگوی ششگان مهارتهای ارتباطی مؤثر قاسمی بود. روش این پژوهش توصیفی ـ پیمایشی بود و جامع آماری آن را تمامی دانشجویان کارشناسی و کارشناسیارشد گرایشهای مختلف تربیتبدنی و دیگر رشتهها در دانشگاههای منتخب در سال (۱۳۹۴) تشکیل دادند. نمون آماری نیز ۳۸۴ نفر در نظر گرفته شد. ابزارهای پژوهش دو پرسشنام “تعیین وضعیت خودبرندسازی قاسمی (۱۳۹۳)” و “تعیین سطح مهارتهای ارتباطی قاسمی (۱۳۹۳)” بود. بهمنظور بررسی روایی صوری پژوهش از نظر پنج متخصص این حوزه استفاده گردید و برای روایی سازه از تحلیل عاملی تأییدی استفاده شد. همچنین، پایایی پرسشنامه (بر روی یک نمون ۳۰ نفره) با استفاده از آلفای کرونباخ برای پرسشنام تعیین وضعیت خودبرندسازی قاسمی معادل (۸۱/۰) و برای پرسشنام تعیین سطح مهارتهای ارتباطی معادل (۸۶/۰) بهدست آمد. علاوهبراین، از آزمون کلوموگروف ـ اسمیرنوف، تحلیل عاملی تأییدی، تی تکنمونهای، تی مستقل و آزمون لوین جهت مقایس بین متغیرها استفاده شد. تجزیهوتحلیل دادهها نیز با استفاده از نرمافزار اس.پی.اس.اس نسخ ۲۲ انجام گرفت. نتایج نشان میدهد که وضعیت خودبرندسازی دانشجویان حوز تربیتبدنی بهطور معناداری ضعیف میباشد (۰۵/۰>P) و دانشجویان حیط تربیتبدنی بهلحاظ مهارتهای نوشتن، سخنگفتن و استفاده از ابزارهای ارتباطی روزمره و نوین بهطور معناداری ضعیف بوده و وضعیت مهارتهای گوشدادن، خواندن و زبانتنی بهشکل معناداری مناسب میباشد (۰۵/۰>P). همچنین، نتایج حاکی از آن است که خودبرندسازی دانشجویان تربیتبدنی بهشکل معناداری پایینتر از خودبرندسازی دانشجویان غیرتربیتبدنی است (۰۵/۰>P). براساس نتایج، با توجه بیشتر به آموزش مهارتهای ارتباطی در رشت تربیتبدنی میتوان علاوهبر افزایش این مهارتها به افزایش مهارت خودبرندسازی دانشجویان کمک نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.