مقاله مطالع? ارزش ویژ? برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهند? نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مطالع? ارزش ویژ? برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهند? نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطالع? ارزش ویژ? برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهند? نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطالع? ارزش ویژ? برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهند? نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطالع? ارزش ویژ? برند از دیدگاه باورهای شکل‌دهند? نگرش مصرف‌کنندگان نسبت به تبلیغات از طریق ورزش (فوتبال) :

تعداد صفحات :۳۳

یکی از جدیدترین بسترهای تبلیغاتی که رشد زیادی داشته، تبلیغات از طریق ورزش، به‌ویژه فوتبال به‌عنوان یکی از محبوب‌ترینرشته ­های ورزشی دنیاست. با توجه به این اهمیت، پژوهش حاضر با سه هدف اصلی در صنعت خدمات ارتباطی صورت گرفته است. هدف اول، شناسایی باورهایی است که نگرش مخاطبان نسبت به تبلیغات ورزشی را شکل می‌دهند. هدف دوم، ارزیابی تأثیر باورهای شکل­دهند نگرش نسبت به تبلیغات ورزشی بر نگرش کلی نسبت به تبلیغات و در‌نهایت هدف سوم، بررسی تأثیر نگرش نسبت به تبلیغات بر ارزش ویژ برند می‌باشد. پژوهش حاضر از نوع پیمایشی می­ باشد. ۳۸۶ نفر از کاربران ایرانسل که در معرض تبلیغات فوتبالی آن قرار گرفته‌اند به‌عنوان نمونه در‌نظر گرفته شدند. یافته­ها حاکی از تأثیر معنادار باورهای اطلاعات محصول، نقش و تصویر اجتماعی، لذت­ گرایی، عامل مزاحمت، مادی­گرایی، کذب‌بودن و شهرت در تبلیغات فوتبالی بر نگرش نسبت به تبلیغات و تأثیر معنا­دار نگرش نسبت به تبلیغات بر ارزش ویژ برند بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.