مقاله تبیین رفتار مصرفکنندگان ایرانی در موقعیتهای تردیدبرانگیز اخلاقی و مقایسه با شش کشور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تبیین رفتار مصرفکنندگان ایرانی در موقعیتهای تردیدبرانگیز اخلاقی و مقایسه با شش کشور دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تبیین رفتار مصرفکنندگان ایرانی در موقعیتهای تردیدبرانگیز اخلاقی و مقایسه با شش کشور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین رفتار مصرفکنندگان ایرانی در موقعیتهای تردیدبرانگیز اخلاقی و مقایسه با شش کشور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تبیین رفتار مصرفکنندگان ایرانی در موقعیتهای تردیدبرانگیز اخلاقی و مقایسه با شش کشور :
تعداد صفحات :۴۳
فهم جوهره و چرایی رفتار مصرفکنندگان، از مسائل ذهنی و مهم دستاندرکاران عملی و خبرگان نظری عرص بازار و کسبوکار بوده است. تاکنون متغیرهای متعددی بر رفتارهای مصرفی اثرگذار شناخته شدهاند که از مهمترین و پایاترین آنها میتوان به دین و اخلاق اشاره کرد. در کشور ما تاکنون پژوهشهای چندانی برای بررسی این موضوع انجام نشده؛ ازاینرو، نیمرخ وضع اصول اخلاقی مصرفکنندگان ایرانی، نیازمند شفافیت و بررسی است. هدف اول این پژوهش، بررسی رفتار مصرفکنندگان ایرانی در موقعیتهای تردیدبرانگیز اخلاقی و در گام بعد، مقایسه با رفتار مصرفکنندگان کشورهای دیگر است. در این پژوهش از سنجههای استاندارد (با اعمال اصلاحاتی) بهره گرفتهایم و این سنجه با نمونهگیری طبقهای ـ خوشهای بین ۴۲۶ نفر از شهروندان استانهای تهران، البرز و قزوین توزیع شده است. یافتههای پژوهش نشان میدهد اخلاق مصرفکنندگان ایرانی وضع مقبولی دارد و باورهای اخلاقی زنان بهتر از مردان است. همچنین ایرانیان رعایت حقوق و توجه به اموال و دارایی دیگران را در مقایسه با منابع و اموال دولتی، بیشتر در حیط اخلاق تعریف میکنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.