مقاله عوامل اجتماعی مؤثر بر ارتقای مدیریت نوآوری در تعاونیهای کشاورزی و روستایی استان تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عوامل اجتماعی مؤثر بر ارتقای مدیریت نوآوری در تعاونیهای کشاورزی و روستایی استان تهران دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عوامل اجتماعی مؤثر بر ارتقای مدیریت نوآوری در تعاونیهای کشاورزی و روستایی استان تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل اجتماعی مؤثر بر ارتقای مدیریت نوآوری در تعاونیهای کشاورزی و روستایی استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عوامل اجتماعی مؤثر بر ارتقای مدیریت نوآوری در تعاونیهای کشاورزی و روستایی استان تهران :
تعداد صفحات :۳۳
هدف این تحقیقِ توصیفی – همبستگی بررسی عوامل اجتماعی مؤثر بر ارتقای مدیریت نوآوری در تعاونیهای کشاورزی و روستایی استان تهران است. ۶۹۵ مدیر و عضو هیئت مدیره تعاونیهای کشاورزی و روستایی استان تهران جامعه آماری را تشکیل میدهند که بر اساس فرمول کوکران، ۱۲۸ نفر به عنوان نمونه از طریق روش نمونهگیری با انتساب متناسب انتخاب شدند. روایی پرسشنامه با تأیید کارشناسان مربوط به دست آمد و پایایی آن نیز با انجام آزمون مقدماتی از طریق تکمیل ۳۰ پرسشنامه و سپس محاسبه ضریب آلفای کرونباخ برای بخشهای مختلف بین ۸۷/۰- ۹۸/۰ محاسبه شد. تجزیه و تحلیل دادهها از طریق نرم افزار SPSS16 صورت گرفت. بر پایه نتایج، به نظر اکثر پاسخگویان، تأثیر عوامل اجتماعی بر ارتقای مدیریت نوآوری در تعاونیهای تولید کشاورزی و روستایی در حد متوسط بود. نتایج حاصل از رگرسیون چندگانه گام به گام نشان داد متغیرهای افزایش همکاری و تعاملات بین مدیران و اعضای تعاونیها در زمینه نوآوری، باورها و اعتقادات اعضا نسبت به نوآوری در تعاونیها و تعامل تعاونیهای کشاورزی و روستایی با یکدیگر در زمینه تبادل تجربیات نوآورانه ۲/۵۵% از تغییرات ارتقای مدیریت نوآوری در تعاونیهای کشاورزی و روستایی را تبیین کردهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.