مقاله بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارتهای رایانهای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارتهای رایانهای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارتهای رایانهای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارتهای رایانهای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارتهای رایانهای دانشجویان در دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی :
تعداد صفحات :۲۹
با توجه به رشد و توسعه فناوریهای جدید، بهگونه مداوم، رویکردهای جدیدی در زمینه تدریس و آموزش شکل میگیرد. یادگیری ترکیبی به عنوان رویکردی جدید، به معنای ترکیب یادگیری برخط با یادگیری سنتی چهره به چهره میباشد و به خاطر فائق آمدن بر محدودیتهای یادگیری کاملاً مجازی و یادگیری سنتی شکل گرفته است. از این رو، جهت پیاده سازی و طراحی مناسب رویکرد یادگیری ترکیبی، بررسی توانمندیها و دیدگاه دانشجویان نسبت به این رویکرد جدید، امری ضروری بشمار میرود. لذا، هدف از این پژوهش، بررسی نقش انگیزش تحصیلی و مهارتهای رایانهای دانشجویان، بر دیدگاه آنان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی بود. روش پژوهش از نوع توصیفی- مقایسهای بوده و جامعه آماری شامل، تمامی دانشجویان دانشگاه پیام نور شهر مشهد بوده است. تعداد افراد نمونه ۳۸۲ نفر و با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شده است. ابزار جمعآوری دادهها، شامل؛ پرسشنامه انگیزش تحصیلی ولرند و همکاران، پرسشنامه محققساخته مهارت رایانهای و پرسشنامه دیدگاه دانشجویان به رویکرد یادگیری ترکیبی بوده است. نتایج پژوهش نشان داد که، دانشجویان دیدگاه موافقی نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی داشتند، جنسیت دانشجویان بر دیدگاه آنان نسبت به یادگیری ترکیبی تأثیر نداشته است، مقدار انگیزش بیرونی دانشجویان زن بیشتر از دانشجویان مرد بوده است و متغیرهای مهارت رایانهای، انگیزش درونی و انگیزش بیرونی پیشبینی کنندههای مناسبی برای دیدگاه دانشجویان نسبت به رویکرد یادگیری ترکیبی بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.