مقاله طراحی الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی رشتههای گروه فنی و مهندسی بر اساس تجارب زیسته اساتید و دانشجویان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی رشتههای گروه فنی و مهندسی بر اساس تجارب زیسته اساتید و دانشجویان دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی رشتههای گروه فنی و مهندسی بر اساس تجارب زیسته اساتید و دانشجویان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی رشتههای گروه فنی و مهندسی بر اساس تجارب زیسته اساتید و دانشجویان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی رشتههای گروه فنی و مهندسی بر اساس تجارب زیسته اساتید و دانشجویان :
تعداد صفحات :۲۷
هدف کلی از انجام این پژوهش طراحی الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی رشتههای گروه فنی و مهندسی براساس تجارب زیسته اساتید و دانشجویان میباشد. از این رو در مقاله حاضر مبتنی بر پژوهش پدیدار شناختی به توصیف، تبیین و تفسیر تجارب زیسته اساتید رشتههای فنی و مهندسی درخصوص ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در جهت ارائه الگو اقدام گردید. شرکتکنندگان در این پژوهش اساتید رشتههای فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب بودند که با روش نمونهگیری هدفمند طبقهای انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات مصاحبه عمیق نیمه ساختار یافته بود. روش تجزیه و تحلیل اطلاعات روش کدگذاری موضوعی و استفاده از روش هفت مرحله-ای کلایزی بود، برای تعیین اعتبار یافته از روش سه سوسازی و روایی بازسازی واقعیت و برای افزایش پایایی پژوهش مصاحبهها با یک برنامه قبلی در یک فضای مناسب و رعایت شرایط مصاحبه با راهنماییهای لازم و به دور از سوگیری و اعمال نظر خاصی انجام میگرفت. نتایج براساس تجارب زیسته اساتید و دانشجویان نتایج نشان داد که اساتید نقش بیبدیل آزمون میان ترم در ارزشیابی عملکرد تحصیلی، الزامیبودن آزمونهای کوتاه کلاسی، ارزشیابی کنش متقابل، صریح نبودن معیارهای ارزشیابی، رهایی از حصار ارزشیابی پایانی، ارزشیابی مستمر شرط تحقق ارزشیابی جامع، ارزشیابی مهارتی، تنوع و تعدد در ارزشیابی، ارتباط ارزشیابی با حجم محتوا و غیره جزو تجارب خود قلمداد نمودند. درنهایت براساس تجارب زیسته اساتید ودانشجویان الگوی اختصاصی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی رشتههای فنی و مهندسی ارائه شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.