مقاله تراک بندی خطوط ، تکنیکی جدید جهت کاهش Headway و افزایش ظرفیت سیر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تراک بندی خطوط ، تکنیکی جدید جهت کاهش Headway و افزایش ظرفیت سیر دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تراک بندی خطوط ، تکنیکی جدید جهت کاهش Headway و افزایش ظرفیت سیر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تراک بندی خطوط ، تکنیکی جدید جهت کاهش Headway و افزایش ظرفیت سیر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تراک بندی خطوط ، تکنیکی جدید جهت کاهش Headway و افزایش ظرفیت سیر :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
را هآهن ایران تحت تأثیر رشد روزافزون تقاضای حمل مسافر و بار قرار داشته و هم اینک بعضی از بخشهای شلوغ آن به حالت بحرانی خود رسیده است. لذا یافتن راهکاری برای افزایش ظرفیت شبکه حمل و نقل ریلی ضروری به نظر می رسد. یک روش سنتی برای بهبود ظرفیت، اضافه کردن خطوط است. اضافه کردن ایستگاهها و کاهش فاصله بین آنها نیز امکان ارسال قطارهای بیشتر را فراهم م یسازد، اما این دو روش بسیار هزین هبر هستند. ترا کبندی بلاکهای بحرانی به همراه تجهیزات علائم مربوطه تکنیکی جدید و کم هزینه برای کاهش سرفاصله(headway و در نتیجه افزایش ظرفیت مسیر است. این روش مشابه اضافه کردن ایستگاه هایی مجازی بوده که منجر به کاهش فاصله اعزام قطارهای متوالی می شود. لذا هدف این مقاله بررسی فنی و اقتصادی تراک بندی بلاکهای بحرانی و تأثیر آنها بر افزایش ظرفیت مسیر است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.