مقاله بررسی و تحلیل نوع ومدت زمان جابجایی ها در مسیر رودخانه¬های مئاندری و نقش جابجایی¬ها در فرسایش کناری در نواحی نیمه¬خشک مورد: رودخانه قره¬آغاج دکتر مریم بیاتی¬خطیبی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی و تحلیل نوع ومدت زمان جابجایی ها در مسیر رودخانه¬های مئاندری و
نقش جابجایی¬ها در فرسایش کناری در نواحی نیمه¬خشک
مورد: رودخانه قره¬آغاج

دکتر مریم بیاتی¬خطیبی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی و تحلیل نوع ومدت زمان جابجایی ها در مسیر رودخانه¬های مئاندری و
نقش جابجایی¬ها در فرسایش کناری در نواحی نیمه¬خشک
مورد: رودخانه قره¬آغاج

دکتر مریم بیاتی¬خطیبی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و تحلیل نوع ومدت زمان جابجایی ها در مسیر رودخانه¬های مئاندری و
نقش جابجایی¬ها در فرسایش کناری در نواحی نیمه¬خشک
مورد: رودخانه قره¬آغاج

دکتر مریم بیاتی¬خطیبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی و تحلیل نوع ومدت زمان جابجایی ها در مسیر رودخانه¬های مئاندری و
نقش جابجایی¬ها در فرسایش کناری در نواحی نیمه¬خشک
مورد: رودخانه قره¬آغاج

دکتر مریم بیاتی¬خطیبی :

تعداد صفحات :۲۴

مئاندرها ازچشم­اندازهای پویا و ازاشکال مهم تأثیرگذار در ویژگی­های دشت­های سیلابی محسوب می­شوند که به دلایل مختلف تشکیل وتحت شرایطی به صورت­های متنوع جابجا می­گردند. با هر جابجایی، تغییراتی در پهنای دشت­های سیلابی و میزان رسوبات وارده به رودخانه­ها صورت می­گیرد. مئاندرهای تشکیل شده در دشت­های سیلابی قره­آغاج (واقع در دامنه­های شرقی سهند با مختصات جغرافیایی ،از “۰۰ °37 تا “۲۰ °37 عرض شمالی و از”۴۵° 46 تا ” ۱۵° 47 طول شرقی ) از نوع بی­نظم بوده و بسیارپویا هستند. در این پژوهش از تصاویر ماهواره­ای و نقشه­های توپوگرافی برای ترسیم مسیرهای جابجایی پیچان­ها استفاده شده و محل جابجایی­ها با مشاهدات میدانی درسطح زمین تثبیت شده است.
نتایج حاصل از بررسی این پدیده­ها که درمحدوده­ی مورد مطالعه با استفاده ازاندازه­گیری­های مسیرهای جابجایی قدیمی و نسبت­های R/W صورت گرفته و همچنین زمان لازم برای جابجایی با استفاده از شاخص ویژه (TΔ) محاسبه شده است، نشان می­دهد که میزان جابجایی­ها در طول بخش­های مختلف مسیر بسیار متفاوت است (با تفاوت زمانی ۱۳ سال). همچنین نتایج این بررسی­ها حاکی از این است که زمان لازم برای جابجایی­ها در بخش­هایی از مسیرکوتاه و در بخش­های دیگر زیاد است. بررسی­ها نشان می­دهد که در محدوده­ی مورد مطالعه، خطر فرسایش کناری در بخش­هایی که میزان جابجایی­ها زیاد بوده، بسیار بالا است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.