مقاله بررسی و تحلیل نوع ومدت زمان جابجایی ها در مسیر رودخانه¬های مئاندری و نقش جابجایی¬ها در فرسایش کناری در نواحی نیمه¬خشک مورد: رودخانه قره¬آغاج دکتر مریم بیاتی¬خطیبی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی و تحلیل نوع ومدت زمان جابجایی ها در مسیر رودخانه¬های مئاندری و
نقش جابجایی¬ها در فرسایش کناری در نواحی نیمه¬خشک
مورد: رودخانه قره¬آغاج
دکتر مریم بیاتی¬خطیبی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی و تحلیل نوع ومدت زمان جابجایی ها در مسیر رودخانه¬های مئاندری و
نقش جابجایی¬ها در فرسایش کناری در نواحی نیمه¬خشک
مورد: رودخانه قره¬آغاج
دکتر مریم بیاتی¬خطیبی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و تحلیل نوع ومدت زمان جابجایی ها در مسیر رودخانه¬های مئاندری و
نقش جابجایی¬ها در فرسایش کناری در نواحی نیمه¬خشک
مورد: رودخانه قره¬آغاج
دکتر مریم بیاتی¬خطیبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی و تحلیل نوع ومدت زمان جابجایی ها در مسیر رودخانه¬های مئاندری و
نقش جابجایی¬ها در فرسایش کناری در نواحی نیمه¬خشک
مورد: رودخانه قره¬آغاج
دکتر مریم بیاتی¬خطیبی :
تعداد صفحات :۲۴
مئاندرها ازچشماندازهای پویا و ازاشکال مهم تأثیرگذار در ویژگیهای دشتهای سیلابی محسوب میشوند که به دلایل مختلف تشکیل وتحت شرایطی به صورتهای متنوع جابجا میگردند. با هر جابجایی، تغییراتی در پهنای دشتهای سیلابی و میزان رسوبات وارده به رودخانهها صورت میگیرد. مئاندرهای تشکیل شده در دشتهای سیلابی قرهآغاج (واقع در دامنههای شرقی سهند با مختصات جغرافیایی ،از “۰۰ °37 تا “۲۰ °37 عرض شمالی و از”۴۵° 46 تا ” ۱۵° 47 طول شرقی ) از نوع بینظم بوده و بسیارپویا هستند. در این پژوهش از تصاویر ماهوارهای و نقشههای توپوگرافی برای ترسیم مسیرهای جابجایی پیچانها استفاده شده و محل جابجاییها با مشاهدات میدانی درسطح زمین تثبیت شده است.
نتایج حاصل از بررسی این پدیدهها که درمحدودهی مورد مطالعه با استفاده ازاندازهگیریهای مسیرهای جابجایی قدیمی و نسبتهای R/W صورت گرفته و همچنین زمان لازم برای جابجایی با استفاده از شاخص ویژه (TΔ) محاسبه شده است، نشان میدهد که میزان جابجاییها در طول بخشهای مختلف مسیر بسیار متفاوت است (با تفاوت زمانی ۱۳ سال). همچنین نتایج این بررسیها حاکی از این است که زمان لازم برای جابجاییها در بخشهایی از مسیرکوتاه و در بخشهای دیگر زیاد است. بررسیها نشان میدهد که در محدودهی مورد مطالعه، خطر فرسایش کناری در بخشهایی که میزان جابجاییها زیاد بوده، بسیار بالا است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.