مقاله بررسی رابطه بین رقابت بازار محصولات و میزان محتوای اطلاعاتی موجود در اعلان سودهای فصلی شرکتها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه بین رقابت بازار محصولات و میزان محتوای اطلاعاتی موجود در اعلان سودهای فصلی شرکتها دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین رقابت بازار محصولات و میزان محتوای اطلاعاتی موجود در اعلان سودهای فصلی شرکتها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین رقابت بازار محصولات و میزان محتوای اطلاعاتی موجود در اعلان سودهای فصلی شرکتها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین رقابت بازار محصولات و میزان محتوای اطلاعاتی موجود در اعلان سودهای فصلی شرکتها :
تعداد صفحات :۲۴
در این تحقیق به بررسی وجود و میزان ارتباط بین محتوای اطلاعاتی اعلان سودهای فصلی شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران با رقابتپذیری در بازار محصولات شرکتها و همچنین عواملی همچون اندازه، اهرم مالی و فرصتهای رشد آتی شرکتها در صنایع مختلف پرداخته شده است. برای بررسی این موضوع از دادههای موجود در بورس اوراق بهادار بین سالهای ۸۷ تا ۹۱ استفاده شد. دادهها با استفاده روش رگرسیون دادههای ترکیبی مورد آزمون قرار گرفتند و نتایج نشان داد که اعلانهای فصلی سود شرکتها به بازار حاوی محتوای اطلاعاتی بوده و این محتوای اطلاعاتی با رقابت بازار محصولات شرکتها ارتباط مثبت و معناداری دارد. همچنین آزمون سایر متغیرها نشان از عدم وجود رابطه بین محتوای اطلاعاتی اعلان سودهای فصلی با آنها را داشت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.