مقاله اثرگذاری فرصتهای یادگیری، در تعامل نظریه و عمل برنامه درسی و آموزش هنر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثرگذاری فرصتهای یادگیری، در تعامل نظریه و
عمل برنامه درسی و آموزش هنر دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثرگذاری فرصتهای یادگیری، در تعامل نظریه و
عمل برنامه درسی و آموزش هنر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثرگذاری فرصتهای یادگیری، در تعامل نظریه و
عمل برنامه درسی و آموزش هنر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثرگذاری فرصتهای یادگیری، در تعامل نظریه و
عمل برنامه درسی و آموزش هنر :
تعداد صفحات :۳۸
در یک تعریف، ایجاد فرصتهای یادگیری به منزله خلق یک برنامه درسی است. این فرصتها میتواند به شکل زمینهها و فعالیتهای یادگیری توسط معلم و دانشآموز در کلاس درس با ایجاد یک محیط محرک و جذاب؛ خانواده در محیط خانه و نیز ارگانهای فرهنگی در جامعه و محیط اجتماعی، بوجود آید. به این ترتیب، برنامهدرسی فرصتهای یادگیریای است که میتوان براساس اهداف، محتوا، فعالیتهای یادگیری، ابزار و مواد آموزشی، زمان و مکان یادگیری، گروهبندی، فنون تدریس و ارزشیابی، طراحی و تدوین نمود. فاصله نظر و عمل از مسایل عمده در طراحی و اجرای برنامه درسی است. ایجاد فرصتهای یادگیری بر تعامل نظریه و عمل برنامهدرسی تأثیر می گذارد. این نوشتار که به روش مطالعهای زمینهیابی و بررسی منابع مکتوب و بیان تجربه ارائه میشود، فرصتهای یادگیری متناسب با رهیافتهای آموزش هنر همچون رهیافت تلفیقی به برنامه درسی هنر؛ ایجاد فرصتهای یادگیری در برنامهریزی درسی هنر مبتنی بر منطقه و مدرسه؛ فرصتهای یادگیری در آموزش هنرهای ملی (ایرانی- اسلامی) و برنامه درسی جدید هنر با هدف فزایندگی اجرای رهیافتهای برنامه درسی هنر از طریق خلق فرصتهای یادگیری و تبدیل نظریه به عمل برنامه درسی به منظور کاهش فاصله نظر و عمل در برنامه درسی هنر، مطرح میگردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.